2014. május 11., vasárnap

Blogajánló #8

Ne haragudjatok, hogy ilyen későn hoztam az ajánlókat, de semmi időm nem volt írni. Azt hiszem aki írt e-mailt annak mindenkinek megírtam az ajánlóját, de ha esetleg kihagytam volna valakit, akkor az feltétéenül szóljon. Nemsokára hozom a novellűkat is. Puszi és további szép vasárnapot! :)
Blog: Holnapután
Író: Dorina R. Mary

2013. Március 29. - én kezdte el Dorina ezt a blogját. Azóta 19 olvasóval büszkélkedhet és már fent van 34 fejezet amiből 4 már a második évad.

Bevezető: Belegondoltatok már, hogy egyszer csak az álmaitok főhőse megjelenik a házatok előtt, akkor mit tennétek? Carter megtapasztalta ezt az érzést. Minden este fura álmai vannak a kedvenc bandájáról és egyszer csak megjelenik a házuk előtt mikor indulnak az iskolába. Vajon ez lehetséges? Olvassatok bele és megtudjátok.

Eleinte nagyon érdekesnek találtam, de aztán egyre jobban megtetszett. Nagyon jól leírtad, mikor először találkozott Louis-al. Nekem összességében nagyon tetszett és csak ajánlani tudom másoknak! :)

1 megjegyzés: