2014. március 24., hétfő

Blogajánló #3

Blog: My revenge
Író: Kath

2013. szeptember 26-án kezdte el ezt a blogot.a ami nem fanfiction. Ez idő alatt 14 részt tett fel és 7 felitatkózója van, amire igen büszke lehet. Biztos vagyok benne,hogy kellő kitartással még többet fog szerezni, mert a történet nagyon jó és őszintén szólva nagyon megszerettem.

Bevezető: Mit csinálsz akkor, ha az a személy aki neked a világon a legfontosabb, hirtelen meghal? Kihez menekülsz, ha gondjaid vannak? Nincsenen ott a szüleid, se a testvéred egészen addig, míg egy váratlan napon fel nem bukkan az a személy, akit a legnehezebb volt hátra hagyni, mikor hátra hagyta az életét. Vajon képes lesz újra hátat fordítani? Mit tesz akkor, ha úgy érzi ő a hibás a haláláért?

Ha felkeltettem az érdeklődéseteket akkor mindenképpen olvassatok bele. Nagyon szépen és precízen vannak megírva a részek. Engem megfogott. Mondjuk a prológusnál már könnyeztem, nagyon szomorú volt, de hát ezzel keltetted a legnagyobb érdeklődést. Csak így tovább, biztos vagyok benne, hogy sokra fogod vinni a blogger világban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése