2013. október 13., vasárnap

64. fejezet: Féltelek


64. fejezet: Féltelek

Csenden ballagtunk ki a börtön kapuján. Éreztem, hogy Ada milyen feszült mellettem, de most nem éreztem magamat képesnek arra, hogy megvigasztaljam hisz én magam is olyan dühös voltam, hogy legszívesebben széttörtem volna valamit. Mégis mit képzel magáról ez a beképzelt tyúk? Nem fogom hagyni, hogy ellenem és életem szerelme ellen áskálódjon. Azt gondolta, hogy nem fogok rájönni? Ha tényleg erre számított, akkor óriásit tévedett. Ezt egészen biztosan nem fogom annyiban hagyni. Haza viszem Adát és utána meglátogatom ezt a nőszemélyt.
- Hazaviszlek – szólaltam meg már a kocsiban ülve. Nem néztem Adára, de éreztem, hogy megmerevedik mellettem.
- Mit akarsz tenni? – kérdezte meg végül suttogva. Először nem válaszoltam, de végül arra jutottam, hogy joga van tudni mit, tervezek.
- Elmegyek Alisonhoz és utána majd alakul magától – válaszoltam végül megfontoltan.
- Én is veled szeretnék menni – erre a pár szóra a szívem facsarodott össze. Nem akartam, hogy tovább kínozza magát. Mégis miért akar velem jönni? Nem volt elég az, amit a börtönben megtudott?
- Nem szeretném, hogy velem gyere – ezt egyedül akartam végig csinálni és biztonságban akartam tudni azt az embert, aki nekem mindennél többet jelent.
- Mégis miért? Jogom van oda menni? Miért nem akarod, hogy melletted legyek? – annyira kétségbeesett volt a hangja, hogy nem bírtam tovább. Lehúzódtam a kocsival és felé fordultam. Meglepetten észleltem, hogy a szeméből patakokban folynak a könnyek. Nem szóltam semmit csak egyszerűen magamhoz húztam.
- Nem akarom, hogy ég több fájdalmat kelljen elviselned. Értsd meg, hogy meg akarlak védeni – fogtam két kezem közé könnyáztatta arcát. Hüvelykujjammal letöröltem az éppen kicsorduló könnycseppet majd adtam a szájára egy gyengéd csókot. – Tudod jól, hogy féltelek. – suttogtam bele gyönyörű szép ajkaiba.
- Te is értsd meg Harry, hogy én is nagyon aggódom miattad és nem szeretném, hogy egyedül menjél. Nem kell aggódnod miattam. Neked hála már túltettem magamat azon az időszakon. Amíg te mellettem vagy nem félek semmitől. – elgondolkozva néztem bele gyönyörűen csillogó szemeibe. Komolyan képes lenne végig csinálni mindezt, csak azért mert aggódik miattam? – Szeretlek – ettől az egyetlen szótól a szívem úgy kalapált mintha ki akarna szakadni a helyéről. Már mondta nekem rengetegszer, de akárhányszor hallom mindig a pulzusom az egekben van. Azt hiszem, ezt jelenti az igaz szerelem.
- Én is szeretlek – öleltem meg jó szorosan. Ebben a pillanatban úgy éreztem, hogy amíg Ada mellettem van, semmi bajom nem eshet.
- Megengeded akkor, hogy veled menjek? – hirtelen nem tudtam, hogy mit válaszoljak ezért Ada megint megszólalt és olyan kérlelőn nézett rám, hogy nem bírtam nemet mondani. – Kérlek – a szeme csillogott, az arca kipirult és az összhatás olyan volt mintha egy angyallal ülnék egy autóban.
- Rendben van, de mindig a hátam mögött leszel. Ki tudja, hogy mi vár ott ránk. – megvártam, míg bólint majd adtam még egy érzéki csókot a szájára majd elindultam. Az út többi részében görcsösen szorítottam Ada kezét, de egyikünk sem szólalt meg. Gondolataim már a körül jártak, hogy mi vár rám Alison házánál. Ha szerencsénk van Ada apja nem lesz ott, így gond nélkül felelősségre tudom vonni Alisont. Nagyon ajánlom neki, hogy elfogadható magyarázattal tudjon előrukkolni, mert attól félek, hogy elvesztem az önuralmamat és képes leszek megütni, de attól, hogy Ada itt van, talán jobban kordában tudom tartani az érzelmeimet. Elég, ha ránézek, és máris visszanyerem a teljes önuralmamat. Ada a jobbik énem, mindig a legjobbat hozza ki belőlem és ezen senki sem tud változtatni. Ezen mosolyognom kellett.
- Min mosolyogsz? – hallom meg kedvesem hangját magam mellől. Kezét a térdemre helyezte, amitől nekem rögtön oda nem illő gondolataim támadtak.
- Semmire, csak épp arra gondoltam, hogy amikor velem vagy mindig a jobbik énem győzedelmeskedik – ezen már ő is mosolygott, aminek nagyon örültem, mert legalább egy kis időre elfeledtettem vele azt, hogy nemsokára kivel találja szemben magát. Még tíz percet autóztunk majd megálltunk Alison hatalmas háza előtt. Nagyot sóhajtva fordulok Ada felé.
- Készen állsz? – tettem fel neki azt a kérdést, amiben még én sem voltam teljesen biztos. Még mindig nem akartam, hogy Ada bejöjjön velem, de nagyon jól tudom, hogy semmi értelme megpróbálni lebeszélni erről az egészről. Ha ő valamit a fejébe vesz, azt végre is hajtja.
- Igen – szorította meg erősen a kezemet majd adott az arcomra egy puszit és kiszállt az autóból. Furcsálltam, hogy ilyen könnyen veszi hisz perceken belül találkozik azzal az emberrel, aki tönkre tette az életét. Hogyan képes ilyen higgadtan viselkedni? Nekem nagyobb erőveszítésembe került, hogy végre le tudjak nyugodni és én is kiszálljak a kocsiból. Odaléptem az ajtóhoz és csöngettem. Egy ideig semmit sem lehetett hallani, de egy kis idő elteltével halk koppanásokat hallottam, ami gondolom, azt jelenti, hogy megindult valaki az ajtó felé magas sarkú cipőben. Nem kellett sokat várnunk és már nyílt is az ajtó, aminek a küszöbén, Alison állt. Amint meglátott bennünket be akarta csukni az ajtót, de én gyorsabb voltam és gyorsan odaraktam a lábamat, hogy ne tudja előttem becsukni.
- Mi van meglepődtél, hogy itt látsz? – kérdeztem meg gúnyos hangon. Már most kezdtem felidegesíteni magamat, de ekkor éreztem a karomon Ada finom kezét és ettől rögtön lenyugodtam. Nem akartam előtte jelenetet, talán mégis jobb, hogy eljött.
- Mit akartok ti itt? – esett nekem dühösen. Így általában akkor szokott viselkedni, ha veszélyben érez valamit és ettől ismét harag lángolt fel a szívemben. Még mindig nem értem, hogy volt képes ilyet megtenni velem, holott azt állította, hogy szeret. Ha én szeretek valakit nem akarom mindenáron tönkre tenni, de ő pont erre készül, és ezt nem fogom hagyni.
- Tudni akarom, hogy miért tetted le az óvadékot Ada apjának?! Miért akarsz ennyire tönkre tenni? – egyre jobban belelovagoltam magamat, de még tartott az önuralmam és ezt jó jelnek veszem.
- Nem értem miről beszélsz – úgy csinál, mint aki most hallott először erről, de ez nem akadályozta meg abban, hogy Ada felé megvető pillantásokat lövelljen.
- Vedd le a szemed róla – keltem ki magamból. Láttam az arcán, hogy erre a parancsoló hangra nem számított és talán egy kicsit meg is ijedt. – Azt pedig ne próbáld meg nekem bemesélni, hogy semmi közöd ehhez az egészhez. Rajta van a rendőrségi papíron a neved. Szóval nem tudod letagadni. – az egész ház a hangomtól zengett és most már biztosra veszem, hogy Alison megijedt tőlem, mert úgy állt ott előttem, mint egy kétségbe esett kislány. Ha nem ismerném eléggé akkor megsajnáltam volna, de most olyan dühös voltam, hogy erre még gondolni sem akarok.
- Én ne… - kezdett bele a magyarázkodásba, de egy mély férfihang félbeszakította.
- Minek magyarázkodsz? Már úgyis lebuktál – erre minden fej a hang irányába fordult és mindenki egyszerre dermedt meg. Szóval itt van. Gyors pillantást vetettem Adára, de szerencsére semmilyen érzelmet nem tükrözött az arca. – Szia, kicsim, de jó, hogy látlak – erre nem bírtam tovább és megindultam felé. Ada sikolya sem térített vissza, míg meg nem hallottam visszafojtott zokogását és puha, kicsi kezét a hátamon.
- Kérlek, nem ér annyit – megfordultam, és mint mindig most is elvarázsolt gyönyörű szép szemeivel. Ki tudna neki ilyenkor ellen állni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése