2013. október 20., vasárnap

65. fejezet: Tűnjünk innen


65. fejezet: Tűnjünk innen

Miközben száguldottunk hazafelé még mindig Alison házánál lejátszódott történet kattogott az agyamban. Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miért csinálta ezt. Bosszúból? Ezt még meg is érteném, de ne így álljon bosszút rajtam. Számos lehetőség adódik, de azt nem tudom megérteni, hogy miért azt a nőt kínozza, aki mindennél jobban szeretek. Ráadásul, ahogyan az a féreg rávigyorgott, legszívesebben ott a helyszínen helyben hagytam volna, de ott volt Ada és nem akartam, hogy ilyet lásson. ha őszinte akarok lenni, akkor rá is nagyon mérges vagyok, mert nem kellett volna közbe avatkoznia. Mégis inkább otthon kellett volna hagynom. Borús gondolataimat egy puha kéz zavarta, meg ami a karomon nyugodott. Amilyen gyorsan csak tudtam elhúzódtam tőle, hogy jelezzem, még mindig haragszom rá. Ahogy észrevettem megértette a testem üzenetét, mert többet nem próbált meg hozzám nyúlni. Egy darabig még csendben ültünk az autóban. Ada kifelé bámult az éjszakába, én meg még mindig a történteken rágódtam. Negyed óra csönd után Ada megszólalt.
- Harry – kezdte el vékony hangon. Már ettől az egy szótól is felborzolódtak az idegeim olyan gyengédséggel mondta ki. Egyedül ő képes így kiejteni ezt az egyetlen szót, de most nem gyengülhetek el. Tudnia kell, hogy mennyire haragszom, azért mert közém és az apja közé állt. Az a féreg megérdemelte volna, hogy megkapja a magáét, de Ada nem engedte. Még mindig tombolt bennem a düh és szerintem ezt Ada is észrevette, mert megint elhallgatott, de nem tartott, sokáig mert ismét megtörte a feszült csendet. – Haragszol? – kérdezte meg feszült hangon. Egy pillanatra levettem a szemem az útról, hogy rá tudjak nézni, de fél másodpercen belül ismét az utat néztem.
- Nem kellett volna beleavatkoznod – nyögtem végül ki kísértetiesen mély hangon. Próbáltam palástolni az érzelmeimet, de nem nagyon sikerül. A hangom mindent elárult, de ha én magam nem is vettem volna észre, akkor Ada fojtott zokogása egészen biztosan észhez térített volna. Túl kemény voltam vele. Nem kellett volna így ráförmednem elvégre ő csak jót akart, én meg úgy viselkedem vele, mint valami idegen. Már épp készültem bocsánatot kérni mikor ismét megszólalt sírástól rekedt hangon.
- Én csak azért avatkoztam bele, mert nem akartam, hogy neked valami bajod essen. Ha neki mész annak az embernek, akkor egészen biztosan rendőrségi ügy lett volna belőle és akkor csak magadnak ártottál volna vele – a végére már ordított. Még mindig sírt. Úgy éreztem, hogy a szívem szakad meg. legszívesebben lehúzódtam volna az útra, de nem tehettem, mert pont egy olyan útszakaszon voltam ahol lehetetlen volt letérni az útról. Mire válaszoltam volna addigra elő vettem az mp4-et és bedugta a fülébe. Ha megszólaltam volna, akkor sem hall semmit, mert olyan hangosra állította a zenét, hogy még én is hallottam a nő panaszos hangját, ahogyan énekel. Semmi kétség, hogy az elvesztett szerelemről énekel és ettől csak még jobban összefacsarodott a szívem. A szemem sarkából megint Adára sandítottam és amint megláttam, hogy még mindig sír már nem bírtam tovább és én is szabadon engedtem egy kósza könnycseppet, de szerencsére ezt Ada nem vette észre. Az út hátra lévő részében egyikünk sem szólalt meg, csak az a zene hallatszott, amit Ada hallgatott, de olyan hangosan, hogy nekem már a dobhártyám is beszakadt volna, de nem szóltam egy szót, sem mert nem akartam, hogy még emiatt is haragudjon rám. Ekkor eszembe jutott egy remek ötlet. Amint leparkoltam a házunk előtt Ada már ki is akart szállni, de mielőtt ezt megtehette volna elkaptam a karját és visszarántottam az ülésbe. Mivel még mindig próbálkozott, hogy kiszáll bezártam az autót így már semmi esélye nem volt arra, hogy megszökjön előlem. A füléből még mindig nem húzta ki a fülhallgatót ezért odanyúltam és kikaptam. Nem szólt semmit csak haragosan nézett vissza rám.
- Először is szeretnék bocsánatot kérni – mielőtt folytathattam volna közbevágott.
- Miért voltál velem olyan elutasító? Pontosan tudod, hogy mit érzek irántad. nem szeretném, ha emiatt haragudnál rám. Megértem, hogy megértem, hogy haragszol rám, de meg kell értened, hogy nagyon féltelek és nem akartam, hogy bajod essen – csak úgy záporoztak belőle a szavak és mivel nem jutott jobb eszembe megcsókoltam, hogy végre elhallgattathassam. – egy gyengéd csóknak indult, de egyre szenvedélyesebb lett így inkább elváltam ajkaitól pedig minden porcikám tiltakozott ellene, de most fontod dolgot akartam megbeszélni Adával és az nem várhatott.
- Nem haragszom rád. Most már értem a te szempontjaidat is és éppen ezért valami nagyon fontos dolgot kéne megbeszélnünk. Van egy ötletem – kíváncsi tekintettel nézett rám még mindig zihálva az előbbi szenvedélyes csókunktól.
- Milyen ötleted? – kérdezte meg végül türelmetlenül.
- Tűnjünk el innen – közöltem vele azt, amit már régen meg akartam tenni, de nem tudtam, hogy mit szólna hozzá, de ez az ötlet most jönne a legjobban. Nem akarok egyfolytában félelemben élni. Egészen addig lennénk csak távol míg Alec nem kerül megint börtönbe, mert vissza fog kerülni ebben én teljesen biztos vagyok.
- Nem mehetünk el Harry. Nekem van munkám és nem léphetek le egyik napról a másikra. Ráadásul neked is ott van a banda. Nemsokára turnéra indultok.
- Tudom, de azt el lehet halasztani, a munkahelyeden meg biztosan van szabadság. Azt szeretném, ha egy kis időre elmennénk csak te meg én. Akkor legalább nem kéne semmi miatt aggódnunk. Te miattam aggódsz én pedig miattad. Így legalább mindkettőnk problémája meg lenne oldva – láttam, ahogyan elgondolkozik a szavaimon és megfontolja az ajánlatomat.
- Rendben. Holnap felhívom a munkahelyemet. Biztosan kiadják most a szabadságomat – megkönnyebbülés áradt szét az egész testemben. Végre valahára nem kell a miatt aggódnom, hogy az a féreg annak a lánynak a közelébe megy, aki mindennél fontosabb a számomra.
- Remek. Akkor menjünk csomagolni – nyitottam végre ki a kocsi ajtaját. Most már felszabadultan fogtam meg Ada kezét és kezdtem el húzni a ház irányába. Szerencsére minden dühöm elszállt, ami azóta rágott, hogy elhagytuk a börtön területét. Amikor Ada közelében vagyok, úgy érzem, hogy az egész világgal szembe tudnék szállni, mert ő azaz ember aki mindig csakis a legjobban tudja kihozni belőlem és ennek tudatában olyan határtalan boldogság árad szét az ereimben, hogy szinte szétrobbanok.  Amint beléptünk Ada szobájába már ment is oda a ruhás szekrényéhez és elkezdte kipakolni a ruháit. Mikor a legkevésbé számított rá a háta mögé léptem és szorosan magamhoz öleltem.
- Most, hogy már mindent megbeszéltünk, igazán folytathatnánk azt, amit a kocsiban elkezdtünk. – csókoltam bele a nyakába. Éreztem, hogy az érintésemre az egész testén remegés futott végig.
- Azt sittem azt akarod, hogy siessek a pakolással- suttogta halkan, amitől rögtön tudtam, hogy beindult ős is legalább annyira amennyire én.
- Az még ráér. majd este együtt megcsináljuk – fordítottam magam felé és szenvedélyesen megcsókoltam miközben a kezem egyre lejjebb kalandozott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése