2013. november 10., vasárnap

68. fejezet: Igen vagy nem?

Drága olvasóim! Ne haragudjatok, de ez a rész egy kicsit rövid lett, de azért remélem tetszik. Viszont hozok egy rossz hírt is már csak 4 rész + epilógus lesz és már be is fejeztem a történetet. Nagyon fog hiányozni, hogy írjak, de semmi sem tart örökké. Még annyit szeretnék, most. hogy már a blog vége felé tartunk írjatok már egy—két kommentet. Nagyon örülnék neki és szeretném tudni, hogy mit gondoltatok az eddigi részekről. Nem hiszem, hogy olyan nagy kérés ez. Na mindegy nem is fecsérlem tovább a szót. Jó olvasát a részhez. Puszi :)



68. fejezet: Igen vagy nem?

Azon tépelődtem miközben mélyen zöld szemébe nézek, hogy megmerjem-e osztani vele az elméletemet. nem akarom megsérteni, de egyben azt sem szeretném, ha esetleg később olyan fájdalmat okozna nekem, amit később nem tudnék mivel gyógyítani. Attól félek a legjobban, hogy akkor ha Harryvel szétmegyek, elveszítem Zaynt is, mert ő Harry barátja és akkor megint egyedül lennék, de azt már nem tudnám végig csinálni. Éppen ezért nem mondtam semmit Harrynek csak hátat fordítottam és bementem a fürdőszobába. Egy forró zuhany most jót fog esni. Harry egy darabig még dörömbölt az ajtón és kérlelt, hogy engedjem be, de erős maradtam és inkább kinyitottam a csapot, ezzel legalább tompítottam Harry hangját. Beálltam a zuhany alá, de rögtön fel is szisszentem, mert olyan forró volt, hogy égette az egész bőrömet. Legalább fél órát álltam a zuhany alatt, míg arra az elhatározásra jutottam, hogy nem tudom tovább halogatni a beszélgetést Harryvel. Meg kell tudnom mit jelentek neki pontosan. Eddig csak játszott volna vagy tényleg komolyak az érzelmei?  Kiléptem a zuhany alól, felvettem egy fürdő köpenyt és kiléptem az ajtón. Harry kétségbeesett arccal nézett maga elé, de mikor meghallotta az ajtó nyílását felkapta a fejét.
- Úr isten Ada már kezdtem aggódni –rohant oda hozzám, de mielőtt még megölelhetett volna, gyorsan hátrébb léptem. Mozdulatomat észrevéve erőtlenül lehanyatlott a keze.
- Miért sírsz? – éreztem a hangjában a bánatot és az értetlenség keverékét. – Kérlek, szólalj már meg – kezdett el könyörögni. A szeme már nedvesen csillogott mire végre rá tudtam magamat venni arra, hogy megszólaljak.
- Szeretném tudni – itt elakadtam, mert a torkomba gombóc keletkezett, ami gátolt abban, hogy befejezzem a mondatot. Harry tekintete bíztatott, hogy folytassam ezért sikerült annyi erőt vennem, hogy be tudjam fejezni a mondatot. – miért mondtad azt, hogy könnyen megkaphatod azt, amiről ő csak álmodhat? Ennyit jelentene neked ez az egész? – a mondat végére elcsuklott a hangom, de Harry így is megértette, hogy mit akarok ebből kihozni.
- Úr isten Ada, dehogyis. Azért mondtam neki, mert fel akartam idegesíteni. – kezdett el magyarázkodni – Én nagyon szeretlek téged, ezt el kell hinned nekem – ölelt magához mielőtt még tiltakozhattam volna. Válaszolni akartam, de mielőtt még megszólalhattam volna elengedett és a párnához lépett – Ezt a vacsora végeztével akartam neked oda adni, de elérkezettnek látom az időt, hogy most adjam oda – jött oda mellém hátra tett kézzel. Nagy meglepetésemre Harry térdre ereszkedett előttem és feltartotta azt a kezét, amit eddig a háta mögé tett. Ékszeres doboz volt a kezében, amit most kipattintott és felém nyújtotta – Hozzám jössz feleségül? – azt hittem ott helyben elájulok. Harry el akar venni feleségül? Ezt nem hiszem el. Ilyen egyszerűen nincsen. Annyira meghatódtam, hogy nem bírtam megszólalni. Szememből patakokban kezdtek el folyni a könnyek, amitől Harry megint pánikba esett, felállt és átölelt, amit ezúttal hagytam neki. – Miért sírsz? Nem akarsz hozzám jönni? – heves fejrázásba kezdtem, hogy kifejezzem nem azért sírok, de Harry félre értette a mozdulataimat és olyan fájdalom ült ki az arcára, hogy még az én szívem is belesajdult. Nem is szólalt meg többet csak odament az ágyra és lerogyott rá. olyan lassúak voltak a mozdulatai, hogy igazán elkezdtem aggódni. Épp arra készültem, hogy elmondom neki, mindennél jobban szeretem és szeretnék a felesége lenni, de mielőtt még kinyitottam a számat Harry dühösen felpattant az ágyról és elindult az ajtó felé.
- Harry, hova mész? – találtam meg végre a hangomat. Az ajtóból még visszafordult és fájdalmas képpel mért végig.
- Éppen most utasítottál vissza. Szerintem nincs többé miről beszélnünk – jeges rémület kúszott végig a gerincemen. Nem tudtam neki válaszolni, mert gyorsan kilépett a folyosóra és becsapta az ajtót. Másodpercek múlva feleszméltem és utána rohantam. Mikor kiértem Harry már a liftnél volt.
- Harry – kiáltottam utána. Hangom hallatán azonnal megfordult és érdeklődve nézett rám. Szerintem nem számított rá, hogy utána jövök, de most mindez nem számított. Nem hagyhatom elmenni mikor ő életem értelme. Ha ő elmegy, én abba belehalok. Ahogy végre beértem a nyakába ugrottam. – Félreértettél Harry. Nem azért ráztam a fejemet, mert nemet mondtam. Teljesen más volt az oka. Kérlek, ne menj el. Szeretlek – suttogtam bele a nyakába.  Csak remélni mertem, hogy nem taszít el magától, de úgy tűnik felesleges volt az aggodalmam, mert jó szorosan magához ölelt.
- Egyetlen kérdésemre válaszolj – nézett bele mélyen a szemembe. Megvárta, míg bólintok, csak azután kezdett el beszélni – Igen vagy nem? – éreztem, hogy visszatartja a lélegzetet és úgy várja válaszomat.
- Igen – csókoltam meg gyengéden. Válaszom hallatán karjai közé kapott és megpörgetett. Éppen akkor érkezett meg a lift és egy házaspárt szállt ki belőle. Még hallottuk, hogy motyogják milyen tiszteletlenek a fiatalok, mert a folyosón ölelkeznek. Erre mindketten elkezdtünk nevetni, amit csak egy rosszalló szemöldökráncolással díjazott, de nem foglalkoztunk vele többet. Visszamentünk a szobánkba.
- Mi lenne, ha mégsem mennénk, sehova hanem rendelnénk valamit – kérdezte miközben magára húzott a kanapén.
- Én benne vagyok.
- Mit kívánsz? – vette el az asztalról az étlapot, amit nagy koncentrálással kezdett el tanulmányozni.
- Kínait. Olyan régen ettem, még mikor anya élt – adtam a homlokára egy puszit. Miután kimondtam csak akkor jöttem rá, hogy már nem is szomorodom el ha szóba jön az édesanyám. Úgy látszik, tényleg kevesebb terhet cipelek és késznek érzem elengedni a múltat, amit nagy részben Harrynek köszönhetek.
- Akkor lesz kínai. Én még nem ettem, mert anyáék nem szeretik, de ha te szereted, akkor rossz nem lehet. Legalábbis nagyon remélem – megint elkezdtünk nevetni és így telt az egész este. Bohóckodtunk, viccelődtünk, játszódtunk, ettünk és tévéztünk. Olyan tökéletes este volt és nem is akarok belegondolni, ha Harryvel nem találkozom, ki tudja mi történt volna. Úgy érzem, végre valahára sínbe kerül az életem. Megtaláltam azt az embert, akivel le szeretném élni az életem és találtam egy olyan barátot, akire mindig számíthatok. Van munkám és csodálatos jövőre kínálkozik az életem. Kell ennél több? Ez volt az utolsó gondolatom mielőtt Harry szenvedélyesen megcsókolt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése