2013. november 3., vasárnap

67. fejezet: Megkönnyebbülés



67. fejezet: Megkönnyebbülés

A sorokat olvasva még a vér is meghűlt az ereimben. Azt hittem, hogy ennek már vége van, és végre biztonságban érezhetem magamat, de úgy látszik nagyon nagyot tévedtem. Soha nem fog békén hagyni, nem lesz tőle nyugtom egészen addig, míg meg nem kapja azt, amit akar. Ráadásul szegény Harry ennek az egész kavalkádnak pont a kellős közepében van benne. Ez zavar a legjobban, hogy azaz egyetlen személy, aki számomra a legfontosabb veszélyben van, és ha valami baja esne, én azt nem bírnám ki. Talán az lenne a legjobb, ha elhagynám Harryt és önként mennék oda ahhoz az emberhez, aki az apámnak vallja magát.
- Mi a baj kicsim? – jött mögém Harry boldogan. Gyorsan eldugtam a levelet, de túl lassú voltam, mert Harry már észrevette, hogy van valami a kezemben – Mit rejtegetsz előlem? – kérdezte most már elkomolyodva. Mielőtt még bármit is reagáltam volna a hátam mögé nyúlt és kikapta a kezemből azt az apró papírt. Néztem az arcát miközben elolvassa a nekem szánt irományt. Arca egyre jobban kezd elsötétülni miközben a sorok végére ér. Egy ideig még bámulta a papírt majd szép lassan felemelte a tekintetét és gyönyörű szép íriszét az enyémbe fúrta.
- Nem akartad elmondani nekem? – kérdezte meg végül dühös hangon. Tudtam, hogy ez lesz ez is az egyik oka, hogy nem mutattam meg neki rögtön, a másik meg az, hogy nem akarom ezzel is terhelni. Elég gondja van már így is.
- Nem akartam, hogy aggódjál – a torkomban már egyre nagyobb volt a gombóc. Nem akartam, hogy haragudjon rám, de azt sem szerettem volna, hogy aggódjon miattam. Túl sok mindenen mentünk már keresztül és úgy vélem, hogy végre valahára kijár nekünk is a boldogság. Félek, hogy a múltam árnyékától soha nem tudok majd szabadulni és ez a kapcsolatunkra is örökké rányomja a bélyeget.
- Akkor sem kellett volna előlem eldugnod a levelet – húzott magához. Gyengéden hozzá érintette ajkait az enyémhez, amitől még a térdem is elgyengült – Megoldjuk – suttogta bele ajkaimba – Kitalálunk valamit. Megígérem – ettől a pár szótól olyan megkönnyebbülés vibrált végig az egész testemen, mint még soha.
- Szeretlek – csókoltam meg gyengéden. Éreztem, hogy szavaimra erősödik a szorítása. Annyira szeretem ezt az embert, mint még soha senkit. Először életemben azt éreztem, hogy tartozom valakihez.
- Én is szeretlek – válaszolt végül, majd elengedett és oda lépett a telefonhoz.
- Kit hívsz? – kérdeztem meglepetten miután láttam, hogy elkezdi nyomkodni a telefon képernyőjét, ami azt jelentette, hogy éppen hívni készül valakit.
- A rendőrséget. Amit meglátják ezt a cetlit, biztosan nem fogják sokáig szabad lábon hagyni azt a gazembert – olyan gyűlölet csengett ki a hangából, hogy még én is megborzongtam tőle. Viszont ha őszinte akarok lenni meg tudom érteni. Ugyanolyan gyűlöletet érzünk az állítólagos apám iránt és ez megkönnyebbüléssel tölt el, mert Harry ezzel is jelzi, hogy mennyire fontos vagyok neki. Míg beszélt addig odaléptem az ágyhoz és elterültem rajta. Amint Harry befejezte a telefonálást odajött mellém és átkarolta a derekamat.
- Elfáradtál kicsim? – puszilta meg a homlokomat. Nevetve ráztam meg a fejemet, amitől a hajam össze visszaszállt. – Mitől lett hirtelen ilyen jó kedved? – rendezte vissza a hajamat az eredeti állapotába. Harry mindig is imádta a hajamat, amikor alkalma adódott rá simogatta.
- Nem lehet jó kedvem, mikor azzal a férfival vagyok, aki mindennél fontosabb nekem? – nevettem el magam a mondandóm végére. Furcsállva húzta fel a szemöldökét.
- Azt hittem minden jókedved elpárolgott, amikor megláttad a levelet. Mi változott? – ezen a kérdésen egy kicsit elgondolkoztam.
- Bízom benne, hogy megvédesz – mondtam végül csendesen. Harry többet nem mondott semmit csak magához húzott és szenvedélyesen megcsókolt.
Jóval később miközben egymás mellett feküdtünk az ágyban kifáradva megint szóba hoztam a délutáni esetet.
- Mit mondott a rendőrség? – emeltem Harryre a tekintetemet. Kérdésemre Harry keze megfeszült a derekam körül, de a hangján egy cseppes sem lehetett érezni a feszültséget.
- Még az este folyamán felveszik velem a kapcsolatot és tájékoztatnak a nyomozás fejleményeiről. – jobbnak láttam, ha nem szólok semmit pedig legbelül nagyon aggódtam, mert nem szerettem volna, ha bárkinek is bántódása esnék én miattam. – lemegyünk a szálloda éttermébe vacsorázni – vetette fel végül az ötletet Harry, ezzel is elterelve borongós gondolataimat.
- Jó ötlet – pattantam ki az ágyból. Megnéztem a bőröndöm tartalmát és elszomorodva fordultam Harry felé. – Nincs olyan ruhám, amit felvehetnék – már szinte minden ruhám a földön landolt és még mindig nem találtam olyat, ami egy ilyen színvonalú étterembe megfelelne.
- Így vagy a legszebb – mosolygott Harry az ágyból perverzül, csak ekkor vettem észre, hogy még mindig meztelenül állok előtte. Rámosolyogtam Harryre majd lassan elővettem a fehérneműmet, hogy még egy kicsit kínozzam Harryt. – Olyan fura, hogy már nem vagy előtte szégyenlős. Főleg ha belegondolsz, hogy alig pár héttel ezelőtt még fürdőruhában is szégyenlős voltál – nem válaszoltam egészen addig, míg fel nem öltöztem teljesen. Mivel nem volt alkalmi ruha nálam úgy döntöttem, hogy megfűzöm Harryt, inkább menjünk el egy büfébe. Oda legalább nem kell kiöltözni.
- Csak nem panaszkodni hallak? – néztem rá nevetve. Harry nagy nehezen kimászott az ágyból és teljesen meztelenül odajött hozzám.
- Távol álljon tőlem – adott egy gyengéd csókot. – Felöltözök, aztán mehetünk – ezzel el is indult a fürdő felé, de mielőtt még elfelejteném, gyorsan utána kiálltok.
- Nem lenne gond, ha inkább egy büfébe mennénk?
- Természetesen nem baj. Oda megyünk, ahova te szeretnél menni – ezzel el is tűnt az ajtó mögött. Míg Harry készülődött úgy döntöttem megnézem azt az újságot, amit még akkor kaptunk mikor megszálltunk a szállodában. Tele volt nevezetességekkel és szerettem volna holnap elmenni egy kicsit várost nézni. Kopogtatásra lettem figyelmes. Nagyot sóhajtva tettem félre az újságot és már mentem is ajtót nyitni. Amint kinyitottam azt kívántam, bár ne tettem volna, mert azaz ember állt a küszöbön, akire nem számítottam és akit, még a rémálmomba se kívánnék soha az életben.
- Mi a baj kislányom? Meglepődtél, hogy itt találsz – annyira ledöbbentem, hogy nem tudtam megszólalni. Mivel egy szót sem szóltam folytatta. – Mondtam, hogy előlem nem bújhatsz el – mielőtt még bármit is válaszolhattam volna egy erős kéz karolta át a derekamat és húzott izmos testéhez.
- Jobban tenné, ha gyorsan elhúzná a csíkot, mert különben nem állok jót magamért – Harry hangja nyugodt volt, de közben érezni lehetett benne a parancsoló élt.
- Miért ki maga, hogy parancsolgasson nekem? – nyomult volna beljebb a szobába, de Harry útját állta. Egy darabig farkas szemet néztem majd végül Harry ismét megszólalt.
- Ada párja vagyok és higgye el nekem, hogy rohadtul nem kíváncsi magára, és ha szép szóval nem képes kihúzni innen a seggét, akkor kénytelen leszek erőt alkalmazni, de azt ne várja meg – még én is éreztem Harry hangájából áradó hideget és ettől megborzongtam, de mikor erősen megszorította a derekamat tudtam, hogy nem fog semmit csinálni, mert nem akar előttem balhézni velem.
- Mi van? Már fenyegetsz is? – láttam rajta, hogy meglepődött és ez elégtétellel töltött el – Te hozzám képest egy kis takonypóc vagy – láttam a szemén, hogy már nagyon dühös. Éppen ezért akartam közbe avatkozni, de ebben a pillanatban megjelent a folyosó végén négy rendőrtiszt. Harry is észrevette őket, de ahelyett, hogy leállt volna elengedte a derekamat és tovább provokálta Alecet.
- Mégis én könnyebben kapom meg azt, amiről te csak álmodhatsz – erre a mondatra viszont megdermedtem. Még arra sem tudtam reagálni, hogy Alec teljes erővel nekirontott Harrynek. nem akartam elhinni azt, amit mondott. Komolyan csak ennyi lennék? Egy jó szórakozás aztán ennyi? Végre valahára megszabadultam a múltam árnyékától, ebből a szempontból fellélegezhetek, de Harry ezzel a mondatával minden nyugodt pillanatomat elüldözte. Néztem miként viszik el a rendőrök azt az embert, aki tönkre tette az életemet, de már ennek sem tudtam örülni. Ha Harry tényleg csak szórakozott, akkor az életem nem ér semmit, mert én tényleg szeretem őt. Ilyen fájdalmat, amit most érzek a szívemben akkor éreztem utoljára mikor az anyám meghalt. Nem lehet, hogy Harry csak kihasznált. Nem tudom elhinni. Ebben a pillanatban Harry odahajolt az ajkaimhoz, hogy egy csókot leheljen rá, de elfordítottam a fejemet így csak az arcomat érte el.

- Mi a baj kicsim?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése