2013. május 31., péntek

10. fejezet: Hazudtál nekem

Ne haragudjatok, hogy ilyen sokáig nem raktam fel részt, de tönkre ment a gépem és ezáltal részt sem tudtam fölrakni! Kárpótlásul most két részt rakok fel! Remélem tetszeni fognak! Jó olvasást!
Puszi: Anikó! :DDD
10. fejezet: Hazudtál nekem


Már másfél órája az étteremben ülünk. Ezt nem lehet kibírni. Ráadásul Conor minden adandó alkalmat megragad, hogy simogasson vagy éppen átöleljen. Engem ettől az egésztől kiráz a hideg. Én ezt nem bírom tovább. Ha nem megyünk el 10 percen belül én tutira ki fogok akadni, de nem úgy néz ki hogy menni akarnának. Conor, Harry és Ashley olyan jól elbeszélgetnek. Szinte észre se veszik, hogy milyen szótlan vagyok.
- Kimegyek a mosdóba – mondtam teljesen nyugodtságot színlelve. A fiúk csak bólintottak, Ashley pedig lekicsinylően végigmért. Ennek meg mi baja van velem? Egész este úgy nézett rám mintha én lennék a halálos ellensége. Biztos bolond. Ezen jót mosolyogtam miközben elindultam a mosdóba. Gyorsan rendbe szedtem a sminkemet majd még álltam egy kicsit a mosdóba hogy minél később kelljen visszamennem. Már vagy 20 perce bent voltam mire végre kimerészkedtem. Lassan elindultam az asztalunkhoz.
- Elég sokáig voltál kint a mosdóba. Nem? – nézett rám Harry azzal a gyönyörű zöld szemével. Hogy lehet valakinek ilyen szép szeme? – Nincs valami baj? – a hangja arról árulkodott, hogy tényleg aggódik, de ezt színlelni is lehet. Na mindegy engem ez egyáltalán nem érdekel.
- Nincsen semmi baj. Conor haza szeretnék menni. – fordultam most már Conor-hoz, Harry első kérdését figyelmen kívül hagyva.
- Drágám, mér akarsz ilyen korán haza menni? Még csak most indul be az este. Vagy esetleg máshogy képzeled az este folytatását? – azt hittem ott helybe megütöm mikor elkezdett vigyorogni a saját baromságán. Komolyan mondom, hogy lehet valaki ilyen paraszt? Tudja, hogy ki nem állhatom ha hozzám ér, erre itt szándékosan provokál.
- Nem , veled semmilyen programot nem képzelek el és ezt nálad jobban senki sem tudja. Elegem van mára már belőled. Ki nem állhatom ha hozzámérsz, de te szándékosan minden alkalmat megragadtál. Már bánom, hogy megkértelek játszd el a pasim. – amint kimondtam akkor jöttem rá, hogy ezt nem kellett volna mert Harry és Ashley is hallotta. Ijedten néztem, hogy sötétül el Harry arca ezekre a mondatokra. Gyorsan felkaptam a táskámat és már mentem is ki. Nem foglalkoztam vele, hogy Conor engem szólongat. Ma már látni se bírom. Még mindig remegtem annyira ideges voltam. Egyszer csak érzem, hogy valaki megszorítja a karomat ezzel megállásra késztetve. Mikor felnéztem Harry dühös arcával néztem farkasszemet.
- Komolyan ez az egész csak színjáték volt? Elég lett volna annyit mondani, hogy nem érdekellek vagy valami, de nem kellett volna ilyen mesével előrukkolnod. nem az a lány vagy akinek hittelek. Csalódtam benned Ada. Ne aggódj többet nem fogsz látni még a környéken sem. Remélem most örülsz. – ezzel vissza is ment az étteremben engem pedig ott hagyott. A szívem tájékán olyan mérhetetlen fájdalmat éreztem. Nem értem magam nem ezt akartam. Hiszen ezért találtam ki hogy van pasim, hogy végre leszálljon rólam. Akkor most mér érzek mégis ekkora fájdalmat?



Harry:

Komolyan képes volt hazudni nekem? Nem erőszakoskodtam volna ha kerek perec megmondja, hogy nem akar semmit. Talán egyszer kétszer még bepróbálkoztam volna, de utána békén hagyom. Ezen kattogott az agyam miközben vittem haza Ashley-t.  Mikor megérkeztünk a házhoz akkor Ashley megszólalt.
- Nincs kedved bejönni még egy kicsit – mosolygott rám csábítóan. Most pont erre van szükségem.
- Dehogy nincs. Menjünk be – ezzel leállítottam a kocsit és már szálltunk is ki. Mikor bementünk a lakásba leültem a kanapéra Ashley pedig hozott nekem egy kis frissítőt. Mindig így szoktuk kezdeni az esténket. Ashley meghozta az italomat és a kezembe nyomta. Csendben megvárta míg megiszom majd kivette a kezemből az üres poharat és az asztalra tette. Amint ezzel végzett az ölembe telepedett. Elkezdte csókolgatni a nyakamat. Rendes körülmények között ezt élvezném, de most csak Adára tudok gondolni. Milyen gyönyörű volt ma este, mondjuk az jobb lett volna ha velem jön el randizni ilyen szépen felöltözve. Egyszerűen lélegzetelállító. Egyszer csak visszatértem a jelenbe. Le kell állítanom Ashley-t úgy nem feküdhetek le vele, hogy közben Ada arcát látom magam előtt. Mikor Ashley szája már a hasamnál járt megállítottam. Kíváncsi pillantással nézett rám.
- Mi az? Most te szeretnéd kezdeni? – ezzel fölállt és kezdte volna levenni magáról a ruhát, de gyorsan megállítottam a kezét.
- Nem szeretnék veled szeretkezni Ashley – mondtam teljes komolysággal. Azonnal megértette, hogy nem viccelek.
- Amiatt a lotyó miatt igaz? – sikította. Azt hittem beszakad a dobhártyám – eljátssza, hogy nem akar tőled semmit, de persze ez nem igaz. Nagyon is téged akar az a lotyó. Szégyellhetné magát. Tönkre tett egy kapcsolatot – ezt nem bírtam tovább hallgatni. Nem engedem, hogy kedve szerint sértegesse Adát. Mit képzel ez magáról?
- Milyen kapcsolatot? Ami köztünk volt az csak szex. Nem vagyok beléd szerelmes, csak egy-két menetre kelettél. semmi másra, hogy mersz szidni mást mikor te sem vagy különb, tudtommal akkor még volt barátnőm mikor veled összejöttem – üvöltöttem vissza teljes hangerővel. Láttam rajta, hogy meglepődött – te is tudod, hogy csak azért maradtam veled mert ötletes voltál az ágyban. Amúgy meg az idegeimre mentél. Adának nem kell az ágyban ötletesnek lennie, hogy felkeltse mások érdeklődését – ezzel kirohantam a lakásból. Bevágódtam a kocsiba. Az sem érdekelt, hogy már ittam alkoholt. Alig vártam már, hogy elmenjek ennek a nőnek a lakásától. A 20 perces úton 10 perc alatt hazaértem. Azt hiszem ez már rekord. Mikor hazaértem beleütköztem Zany-be
- Haver veled meg mi történt. Ennyire rossz volt a dupla randi? – nézett rám vigyorogva. Most erre mit mondjak? Á elmondom az egészet, elvégre nem titok.
- Igen, nagyon sz..r volt. Kiderült, hogy Adának nincs is pasija csak kitalálta és megkérte a főnökét, hogy játsszon el nekünk egy színjátékot, ráadásul összevesztem a csajommal illetve most már a volt csajommal. Szerinted jól szórakoztam? – mondtam neki dühösen. Azt hittem, hogy felrobbanok. Mondjuk azt nem értem, hogy mér Zayn-en akarom kitölteni a dühömet. na nem mindegy? Ő van most kéznél.
- Jól van haver nyugi. Nem kell ennyire felhúznod magad. Ashley már amúgy is régóta idegesített, Adának meg biztos, hogy volt indoka arra, hogy hazudott.
- Te még őt véded ahelyett, hogy mellettem állnál? – néztem rá dühösen, de mikor felvonta a szemöldökét rögtön meg is bántam, hogy ilyen gorombán leteremtettem. – ne haragudj haver. – mondtam lehajtott fejjel.
- Semmi baj göndörke – mosolygott, mire kénytelen voltam visszamosolyogni rá. Egyszerűen a szám magától mozgott. Felmentem a szobámba és próbáltam aludni, de nem nagyon ment mert amikor lehunytam a szemem, folyton csak Ada képét láttam magam előtt. Nehéz lesz elfelejteni ezt a lányt,de muszáj lesz. Talán a holnapi buliba összeszedek egy csajt aki segít felejteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése