2013. május 22., szerda

2. Díjam! :)

Megkaptam a blogomra a második díjamat amit nagyon szeretnék megköszönni. Nagyon örülök neki, hogy tetszik az amit írok. Innen tudom, hogy érdemes tovább írnom.
Puszi Anikó! :)

 
A díjat  kriszty96 - tol kaptam.

Feladatok:
1. Küld tovább 5 embernek:
  
  Olvasni jó!

2.Válaszolj a kérdésekre!
 1. Melyik zenestílus áll tőled a legtávolabb? rock-ért nem vagyok annyira oda, de ha nagyon muszáj akkor meghallgatom.
2. Hogyan pattant ki a blog ötlete a fejedből? Sok blogot olvastam és rengeteg jó ötletet juttatott eszembe és egyszerűen muszáj volt leírnom! :) Ilyen blogot még amúgy se láttam még sehol ezért is kezdtem bele örömmel.
3. Kiben bízol meg a legkevésbé? Rengeteg olyan embert ismerek akiben nem lehet megbízni mert visszaélnek az ember bizalmával.
4. Mi most a kedvenc dalod? l.l.junior és Desperado közös dala a Még ma éjjel.
5. Mit szoktál csinálni az alatt az óra alatt, amit unsz esetleg utálsz? Blogot írok vagy zenét hallgatok
6. Szoktál esetleg novellákat is vagy idézeteket is írni? Nem szoktam mert nincs rá időm és még nem is próbáltam soha írni
7. A jövőben mivel szeretnél foglalkozni? riporter vagy újság író szeretnék lenni
8. Az édesebb vagy a kesernyésebb illatok ragadnak meg? Az édes illatokat szeretem

3.Mondj magadról 8 dolgot!
  • jövőre érettségizem
  • kedvenc színem a kék és a rózsaszín
  •  élvezem a blog írását
  • jelenleg nincsen párom
  • ha tehetem akkor megyek bulizni, de ez mostanában nem nagyon sikerül
  • jó tanuló vagyok
  • kedvenc tantárgyam: magyar és az info
  • hétvégén dolgozom
 4. Kérdések, amikre válaszolni kell!
  1.Hány oldalas volt nagyjából a leghosszabb könyv, amit valaha olvastál? 1000, de lehet, hogy több is volt.
  2. Melyik tantárgyat utálod a legjobban? Fizika
  3. Mi a véleményed a macskákról? Nagyon szeretem a macskákat, de nincsen sajátom sajnos
  4. Na, és a One Direction - ról? Nagyon szeretem őket és a zenéjüket is imádom. Nem vagyok örült rajongó, de azért szívesen találkoznék velük.
  5. Volt már valaha műkörmöd? Igen volt.
  6. Sokat puskázol dogáknál? Én béne vagyok ezért nem szoktam puskázni. Egyetlen egyszer sikerült fizikán még 8.-ban. Inkább tanulok mert akkor biztos a jó jegy. :)
  7. Milyen külföldi országokban voltál már? Görögország és Horvátország
  8. Fekete vagy fehér? Mind a kettő színt szeretem! :)

5. Kérdéseim!

  1. Mi indított arra, hogy elkezd a blog írást?
  2. Mi a kedvenc állatod?
  3. Mi a kedvenc One Direction számod?
  4. Ki a kedvenc magyar énekesed?
  5. Ki áll hozzád a legközelebb?
  6. Könnyen megbízol más emberekben?
  7. Mi a pasi ideálod?
  8. Mióta írsz blogot?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése