2013. május 15., szerda

1. Díjam

Megkaptam életem első díját amit szeretnék nagyon szépen megköszönni a Krisztinek  Nagyon boldoggá tettél ezzel a díjjal.


A díjat  kriszty96- tól kaptam.

Szabályok: 
  •  Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell!
  • 11 kérdést kell feltenni a jelöltnek!
  • 11 embert kell jelölni és linkelni! (visszaadni/jelölni nem lehet)
11 dolog rólam: 
  1.  Kedvenc színem a rózsaszín és a kék
  2.  Kedvenc állatom a kutya.
  3.  Suli után riporter vagy újságíró szeretnék lenni
  4.  Kedvenc ételeim: krumplifőzelék és tokány
  5.  Harry és Zayn a kedvencem a One Direction-ból
  6.   Nagyon élvezem a blog írását
  7.   Majd szeretnék kimenni Angliába, Párizsba és Velencébe
  8.    Imádok édességet enni
  9.  Szeretek olvasni ha érdekel a könyv, viszont ha nem érdekel és akkor senki nem tud rá venni, hogy      elolvassam.
  10.    jövőre érettségizem
  11.    Ha tehetem akkor a gép előtt ülök, többet is mint kellene.
Válaszolok a kérdésekre
  1. Kinek szoktad elárulni a legféltettebb titkaidat? a legjobb barátnőmnek
  2. Mi okból kezdtél bele a blogod vezetésébe/írásba? Sok blogot olvastam és megtetszett az ötlet. Nekem is rengeteg ötletem volt és gondoltam, hogy leírom őket.
  3. Mi vonz az írásban? Szeretném megtudni, hogy van e tehetségem hozzá. Minél több a visszajelző annál jobb érzés tovább folytatni az írást.
  4. Mit érzel mikor az olvasok közlik veled mennyire szeretik azt, amit csinálsz? Határtalan örömöt. Nagyon jól esik ha valamelyik olvasóm azt írja, hogy tetszik neki mert akkor tudom, hogy van értelme csinálnom.
  5. Ki áll hozzád a legközelebb? a családom
  6. Milyen típusú zenéket kedvelsz? Szeretem a lassú és érzelmes számokat, de a One Direction-tól mindegyik számukat imádom.
  7. Ki a kedvenc színészed/színésznőd? Robert Pattinson, de nem minden formában. Az alkonyat miatt szerettem csak meg.
  8. Hogyan jönnek az ihletek a történeted írásához? Egyszerűen csak rárakom a kezem a billentyűzetre és már jönnek is az ötletek.
  9. Mi az a dolog, ami leginkább elgondolkodtat? A jövőm képe
  10. Mi leszel, ha nagy leszel? :P Szeretnék újságíró vagy riporter lenni.
  11. Milyen titkos tehetséged van? Nagyon könnyen tanulok és írok.
Kérdéseim:
  1. Ki a kedvenc íród?
  2. Kiben bízol meg a legjobban?
  3. Mióta írsz blogot?
  4. Mi a kedvenc országod?
  5. Ki a kedvenc énekesed?
  6. Honnan jönnek az ötletek a blogodhoz?
  7. Jársz most valakivel?
  8. Szerinted mi az ideális randihely?
  9. Mivel szeretnél foglalkozni ha nagy leszel?
  10. Mi a legjobb barátnőd keresztneve?
  11. Mi motivált arra, hogy elkezd a blogot írni?
Akinek küldöm:
  1. Alice (Mrs. Bieber)
  2. Etus.†
  3. Kinguss
  4. ~Anne~
  5. Bebii.
  6. Eszti B.
  7. ♡ яèκα ∞
  8. EngyelKlaudia(-:
  9. Sophie
  10. Elody
  11.  Ritaa



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése