2013. május 18., szombat

5. fejezet: A rendezvényen


5. fejezet: A rendezvényen

Reggel nagyon korán keltem mert annyira izgultam, hogy minden rendben menyjen. Reggelizni sem tudtam, alig tudtam magamba gyömöszölni két falatot. Nem gondoltam volna , hogy ennyire fogok izgulni, de szerintem ez érthető hisz ez az első rendezvény amit teljesen egyedül csináltam. Igazából az egyetlen rendezvény. Úgy félek, hogy valami baki lesz. Mi van ha nem érkezik meg a torta, vagy rosszat hoznak ki? ÁÁÁ én ezt nem bírom tovább. Inkább indulok, hogy megnézzem minden rendben megy e. Habár szerintem még senki nincs ott. Nem baj. Addig se idegeskedem itthon. Már lent voltam a kapuba mikor egy öregúr megszólalt mellettem.
- Kedveském, nem tudna nekem segíteni felcipelni a csomagomat? – nézett rám segélykérően. annyira el voltam merülve a gondolataimba, hogy észre se vettem először a mellettem álló idős embert.
- Persze szívesen segítek – mondtam neki mosolyogva – hányadik emeleten lakik? – kérdeztem kedvesem. Amíg segítek neki addig is telik az idő és nem gondolok a közelgő szülinapra.
- A legtetején kedveském. – hát ez remek. 6 emeletes a ház ráadásul nincsen benne lift. Legalább meglesz a reggeli tornám. 20 percbe telt mire felértem az idős bácsival mert ő nem nagyon tudott menni.
- Ah köszönöm édeském. Most már magam is boldogulok – mondta mikor már ott álltunk a bejáratnál – tudod most költöztem ide és még nem vagyok hozzászokva ehhez a sok lépcsőhöz.
- Értem, de ne haragudjon meg de nekem mennem kell dolgozni. – már nagyon elegem volt. Miközben jöttünk felfele a annyi bölcsességet halottam, hogy egy életre elég volt.
- Persze nem haragszom. Menyjen csak. – mosolygott rám. Már rohantam is lefele. Mér nem tudott az elsőre költözni. Remélem nem találkozunk túl gyakran még ha ez csúnyán is hangzik mert szívesen segítek, de azt nem szeretem mikor meg akarják mondani, hogy mit csináljak az életemben. Ezt nagyon utálom. Mentem is tovább az étterem felé, de útközben megálltam egy pékségnél mert már kezdtem éhes lenni. úgy tűnik a cipekedés meghozta az étvágyam. Gyorsan megettem egy pizzás csigát majd mentem is a munkahelyemre. Megint vissza tért ez az idegesség. Már remeg mindenem, de most nem foglalkoztam vele, ha azt hittem, hogy én leszek az első hát tévedtem. Conor és még néhány díszítő már ott volt és elég keményen folyt a munka.
- Ada már itt vagy? – nézett rám Conor.
- Igen nem bírtam aludni annyira izgulok, hogy minden rendben menyjen. – mondtam széles mosollyal – szóval úgy gondoltam inkább bejövök, hátha tudok segíteni.
. Hát éppenséggel tudnál, mert nekem el kell mennem, szóval akkor felügyeld a munkásokat, hogy minden rendbe menjen mert nem merem őket egyedül hagyni. Számíthatok rád? – nézett rám teljesen komolyan. Nem mindig tudod eldönteni, hogy flörtölni akar velem vagy teljesen komolyan beszél. Most viszont úgy vettem észre hogy komolyan beszél, ezért inkább megtartottam magamnak a cinikus véleményem. Hamar megtanultam  hogy néha jobb csendben lenni mert ha Conor-nak olyanja van akkor nagyon ki tud akadni és akkor inkább menekülni kell előle. Ilyen volt akkor is mikor legutóbb visszautasítottam és ő meg kölcsön adott azoknak a részeg hapsiknak. Ezt még mindig nem tudtam neki megbocsájtani. Annyira megalázó volt. Pont mint az intézetben egy-két alkalom adtán.
- Persze számíthatsz rám – mondtam végül nem túl lelkesen. nem akartam azt a benyomást kelteni, hogy ő olyan munkát tudott amit ilyen nagy izgalommal csinálok.
- Akkor jó. Elmentem. Szia. – ezzel el is rohant. Nagyon fontos dolga lehetett mert még sosem hagyta más kezére a szervezéseket az étterembe, de nem is foglalkoztam vele. Nagyon sűrű délelőttöm volt mert rengeteg mindent kellett elintéznem. A munkások olyanok voltak mintha semmihez se értenének mert kb mindent elszúrtak. 5 percre nem hagyhattam őket magukra, mert amint elmentem valami mást csinálni akkor tuti, hogy elrontottak valamit. Nem is értem milyen munkások ezek. Egész biztos ha még csinálok valaha ilyet akkor nem őket fogom megbízni. Lassan befutott mindent. Délután 2 óra körül megjöttek az italok is, rá tíz percre az ételek is és vele együtt a sütemények. Elég sok időbe telt mire mindegyiket átnéztem, hogy mindent amit rendeltem azt hoztak e és hogy nem hoztak e többet. Már kezdtem fáradni, de hál istennek délután 3 óra fele befutott Maya is. Annyira örültem neki, mert tényleg mindenbe segített nekem. Végre mindennel kész voltunk és kezdődött a parti. Ete tíz óra körül már a fél társaság tiszta részeg volt. Mondjuk nem is csodálom mert elég sok piát rendeltek. Mikor épp az üres poharakat vettem le az egyik asztalról úgy éreztem mintha valaki figyelne. Megfordultam és egy gyönyörű zöld szempárral találtam szemben magam. Nem foglalkoztam vele, inkább folytattam az üres poharak leszedését.
Harry szemszöge:
Már egy ideje néztem egy gyönyörű lány és gondolom megérezhette, hogy nézem mert felém fordult és gyönyörű szemeit az enyémbe fúrta. Gondolom itt dolgozhat mert egészen biztos, hogy mi nem hívtuk meg ezt a lányt a buliba mert még életembe nem láttam. Legalábbis nem emlékszem, hogy találkoztam volna vele. Épp fel akartam állni, hogy elinduljak felé és beszéljek vele, de akkor egy hapsi neki ment és az egész tálcát a földre borította. Szegényt nagyon megsajnáltam mert ahogy láttam még a hapsi őt hibáztatta pedig ő volt a balfék. Mentem volna segíteni neki, de nem igazán tudtam egyenesen megállni ezért inkább tovább néztem az eseményeket. Ahogy láttam a lány nem hagyta, hogy rá kenjék az egészet és ezért valaki behívta az irodába és innentől elvesztettem a szemem elől. Ekkor Zayn oda adott még egy teli feles poharat és innentől nem sok maradt meg.
Ada szemszöge:
- Mégis te meg mit képzelsz magadról? Neki állsz vitázni egy vendéggel? Azt akarod, hogy soha többet ne kapjunk megbízást? – nézett rám Conor olyan dühösen amilyennek már régen láttam.
- Nem akartam én semmi rosszat csak nem éreztem jogosnak, hogy nekem áll feljebb mikor ő borította ki a tálcát a kezemből. – néztem rá bűnbánóan  Ahogy láttam nem igazán érdekelte, hogy nekem volt igazam csak az érdekelte, hogy én hogy beszéltem egy vendéggel.
- Ez engem nem érdekel. Még egy ilyen ne legyen vagy búcsúzhatsz a munkádtól. Világos? – nézett rám még mindig nagyon dühösen.
- Igen megértettem.
- Remek akkor menj vissza dolgozni – ezzel hátat is fordított nekem és ment a dolgára. Legszívesebben elsírtam volna magam, de nem lehetett mert akkor kirúgna az egészen biztos. Az este hátralévő része nyugisan telt. Már hajnal 4 körül végre az utolsó vendég is elment ezért én is mehettem haza. Mikor már az utca sarkán voltam megláttam 5 srácot aki összevissza dülöngélt. egyértelmű, hogy tiszta részegek. Már épp mentem volna tovább mikor az egyikük felém kezdett el sétálni. Nagyon beparáztam. Mi van ha bántani akar? Nincs itt senki aki megvédjen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése