2013. június 1., szombat

12. fejezet: Buli

Na sziasztok meg is hoztam az új részt! Úgy néz ki, hogy ezután szintén fel tudom rakni kétnaponta mert meg tudták javítani a gépünket! Ezért többet remélhetőleg nem lesz ilyen szakadás a részek feltöltésében! Jó olvasást!
Puszi!
12. fejezet: Buli

Harry:
Mindjárt indulunk a buliba és Zayn még sehol sincsen. Hol a fenében lehet? Megbeszéltük, hogy 8-kor indulunk erre tessék. Még a telefonját se veszi fel.
- Srácok – jött be Liam – Zayn most írt egy sms-t, hogy ott találkozzunk mert neki még van egy kis dolga.
- Miféle dolga? – kérdezte kíváncsian Louis. – eddig alig várta, hogy végre menjünk bulizni. Micsoda felháborító viselkedés. Nem igaz Harry drágám – nyávogott kislányos hangom. Mindenki elkezdett röhögni. Még én is pedig egész nap szar kedvem volt mert mindig csak Adára gondoltam. Minden egyes percben azt mondogattam magamnak, hogy a buliba összeszedek valami jó csajt és ő majd segít felejteni. Lassan elindultunk a buli helyszíne felé. Mikor beléptünk rögtön a bárpultot céloztuk meg. Mindenki kért magának valami erőset, kivéve persze Liam-et. Ahogy körbenéztem a terembe nagyon sok csinos lányon akadt meg a szemem. Észrevettem egy szőke cicababát aki elég feltűnően riszálta a seggét. Gondoltam mér ne? Azt hiszem jól kezdődik ez az este. Megittam gyorsan az italomat majd felálltam és mentem is a táncparketthez ahol ő táncolt. Odaálltam mögé és megfogtam a derekát. Ahogy láttam nem volt ellenére a dolog. Pár perc múlva már egymás szájában kerestünk valamit. Egész jól csókol. Még pár pohár pia és ilyen tüzes smárolás és Adára már nem is fogok emlékezni.
Ada:
- Biztos, hogy azt akarod, hogy elmenjek veled Zayn? – kérdeztem tőle már vagy századszor mióta elkezdtem készülődni. Most épp a sminkemet tettem fel, de még mindig bizonytalan voltam, hogy elmenjek-e.
- Biztos és ne kérdezd meg még egyszer ha lehet mert akkor tutira ki fogok akadni. – mondta teljesen komolyan. Elhiszem, hogy már az idegeire megyek, de nem tehetek róla mert nagon ideges vagyok. ráadásul mind az 5 fiú ott lesz. Egyedül talán Liam az aki nem haragszik rám mert a többieket mind kidobtam a lakásból, ráadásul Harry-nek meg eljátszódtam, hogy van pasim. Biztos mindenki nagyon dühös rám. Mondjuk Zayn se az.
- Harry is ott lesz. Nem fogja azt érezni, hogy elárultad? Elvégre ő a te barátod. Nem?
- Igen, de most már te is az vagy, szóval igyekezz. Fejezd be a sminkelést és induljunk végre. Rendben? Ugye nem akarsz lemaradni az egészről?
- Persze, hogy nem. Már mehetünk is mert kész vagyok. – a hajamba tettem egy két hullámot, a sminkemet pedig próbáltam nagyon szolidan megcsinálni, hogy ne tűnjön nagyon kihívónak. Igazából. Nekem ez lesz az első bulim. Ezt még Zayn-nek se mondtam mert annyira ciki, hogy még ne voltam buliban. Remélem, hogy jó lesz. Már messziről lehetett hallani a zenét. Pont a kedvenc számom ment. Mikor már a közelbe értünk akkor nagyon izgatott lettem. Vajon mindenki ilyen izgatott lesz az első bulija elött?
- Zayn – szólítottam meg a mellettem ülőt, mert taxival mentünk mert ha zayn kocsijával  jövünk akkor nem tud inni, azt pedig semmiképp se szerette volna.
- Igen? Mondjad nyugodtan nem harapok – mondta mikor látta, hogy nem merek megszólalni.
- Te izgultál mikor először mentél bulizni?
- nem igazán izgultam, habár… Várjunk csak te még nem buliztál? Ezért páráztál annyira? – láttam rajta, hogy semmit nem ért.
- Igen, most leszek életem első buliján ezért kicsit izgulok – mondtam neki izgatott hangon. Láttam rajta, hogy nagyon meglepődött.
- Nem lesz semmi baj, csak annyi, hogy idegenektől ne fogadj el italt mert rakhattak bele valamit. Ha valami baj van hozzám nyugodtan odajöhetsz. Rendben? – aranyos volt tőle hogy így felajánlotta, hogy bármikor fordulhatok hozzá. Egyre inkább úgy érzem, hogy olyan nekem mint a bátyám. Nagyon megszerettem.
- Köszi, most már kicsit megnyugodtam. – mikor odaértünk alig lehetett odajutni a bejárathoz. Bent a teremben amit először megláttam az Harry volt egy csajjal az ölében és nagyon kerestek valamit egymás szájában. Ráadásul Harry keze nagyon elkalandozott a ruha alatt. Ebből is látszik, hogy én is csak arra kellettem neki. Még jó, hogy nem hagytam magam. Nem is értem, hogy a csaj, hogy engedheti meg, hogy nyilvános helyen így lealacsonyítsák, azzal, hogy mindenki előtt tapogatja. Mikor Harry felnézett értetlen fejet vágott majd felpattant aminek a az lett a következménye, hogy a csaj leesett az öléből. Ezen majdnem elnevettem magam. Zayn odahúzott a bárpulthoz és rendelt nekem egy italt. Még ittam pár dolgot aminek következménye képpen nem sokra emlékszem az estéből.
Harry:
Először azt hittem, hogy hallucinálok mikor Adát láttam hiszem nem ez lenne az első alkalom, hogy odaképzelem magam elé, de most nem. Tényleg ő volt az. Mikor erre rájöttem felpattantam mire a csaj aki az ölembe ült leesett. Már nem is emlékszem a nevére. Segítettem neki felállni, de mire felállt már nem láttam sehol Adát. Ebbe a tömegbe meg nem is tudom megkeresni, ezért leültem, a csaj akinek nem emlékszem a nevére visszaült az ölembe. valamit matatott a farmerom cipzárjánál, de mielőtt itt lehúzta volna ölbe kaptam és kivittem a sötétbe az egyik bokor alá. Gyorsan megszabadultunk a ruháinktól és eltöltöttünk pár kellemes órát kettesben.
Zayn:
Ada már teljesen ki van. Még jó, hogy én nem ittam olyan sokat. Megfogtam Ada kezét és kivittem egy kicsit a friss levegőre, de amint kiértünk rögtön észrevettem Harry-t amint a bokorba van egy csajjal. Ők nem vettek minket észre mert nagyon el voltak foglalva egy mással. Ada se vette őket észre. Gyorsan hívtam egy taxit majd hazavitettem magunkat a mi házunkba.
- Miért jöttünk el a buliból? Hiszen olyan jól éreztem magam. Menjünk vissza. Légy szí Zayniiii – nyafogott a taxiban egészen hazáig. már a taxi sofőr is mosolygott. Mikor már majdnem odaértünk Ada kitalálta, hogy neki melege van ezért leveszi a ruhát. A taxisofőr kiduvadt szemmel nézett hátra a visszapillantó tükörből én meg bosszúsan néztem a részeg lányra. Nagy nehezen megtudtam győzni, hogy hagyja magán a ruhát. Mikor megérkeztünk felvittem a szobámba majd adtam neki egy inget, hogy menjen és öltözzön át. Erre elkezdett előttem vetkőzni. Gyorsan kimentem a szobából nehogy azt mondja, hogy visszaéltem a helyzettel. 10 perc múlva visszamentem és hál istennek fel volt öltözve.
- Képzeld Zayniii nemsokára hajléktalan leszek – mondta mosolyogva. MI van? Hajléktalan? Ez meg miről beszél? Mondjuk azt mondják, hogy a gyerek és a részeg ember mindig igazat mond.
- Miért lennél hajléktalan? – kérdeztem nyugodtságot színlelve. Hisz lehet, hogy csak szórakozik. nem kell minden szavát elhinni ilyen állapotban.

- Azért mert Dév kidobott. Már csak 2 napom van, hogy kiköltözzek a lakásból – ezzel a mondattal el is aludt az ágyamon. Én meg köpni nyelni nem tudtam a meglepődéstől. Ahogy néztem azt a lányt aki most ott alszik az ágyamban majd megszakadt a szívem.  

2 megjegyzés: