2013. június 18., kedd

21. fejezet: Terhes?

21. fejezet: Terhes?

Miután megleptem Adát a nyaklánccal egy csomót beszélgettünk. Olyan dolgokról is szó esett köztünk amiről előtte még soha. Azt hiszem még soha nem éreztem magamhoz ennyire közel. Még azt is elmondta, hogy a nyaklánc azért olyan fontos neki mert az édesanyjáé volt. Semmi pénzért nem válna meg tőle.  Mikor kiment a mosdóba körbe néztem, a szobába mert kíváncsi voltam hogyan rendezkedett be. Ahogy látom elég otthonosan érzi itt magát. Ennek nagyon örülök. A szemem megakadt az éjjeliszekrényen. Láttam, hogy egy kép van rajta. Gondoltam abból baj nem lehet ha megnézem a képet, lehet Ada családi képe. Hát nagyot tévedtem. Ez egy felvétel volt. Ha jól tudom ilyeneket csinálnak a kisbabákról a röntgen felvételeken, Nem akartam hinni a szememnek. Jobb lesz ha megkérdezem a srácokat is mert nem vagyok benne biztos. Lehet, hogy csak én dramatizálom túl. Beleraktam a zsebembe és türelmesen vártam, hogy Ada visszaérjen a fürdőből. Nem kellett sokat várnom.
- Én most megyek, hogy tudjál pihenni. Rendben? – néztem rá. Kíváncsi vagyok mit mond. Állítólag a terhes nők nagyon fáradékonyak. Ha most azt mondja, hogy nem vagyok fáradt akkor minden oké.
- Rendben menjél csak. Már amúgy is kezdek fáradni. Hosszú volt ez a nap – most már biztos, hogy terhes. Az a rohadék Conor ezek után biztos kinyírom. Biztos, hogy tőle terhes Ada. Hogy volt képes megerőszakolni? Csendben kimentem a szobából. Reméltem, hogy a fiúk még fent vannak. Muszáj volt beszélnem velük. Szerencsémre mindenki a nappaliban ült.
- Na mi van szépfiú? Kiromantikáztátok magatokat? – nézett rám Louis. Most nem tudtam foglalkozni ütődött barátommal, mert most nagyon komoly dolgot szeretnék velük közölni.
- Hagyd most Louis. Nagyon fontos dolgot szeretnék veletek megbeszélni. Láttam, hogy mindenki érdeklődéssel figyel rám. Nagy levegőt vettem és kiböktem – Ada terhes.
- Miiiiiiiii? – ugrott fel rögtön Zayn. Szegényt megértem elvégre most ő áll legközelebb Adához. Nagyon fájhat neki, hogy nem mondta el még neki se. – Te teljesen megbolondultál. Miből gondolod, hogy Ada terhes? – komolyan nem hisz nekem? Pedig én nem hazudok.
- Itt van a kép. Ezt az íróasztalán találtam. – mindenki odarohant, hogy megnézze, majd hitetlenkedve emelték fel a fejüket. Senki se akarta elhinni.
- Szerintetek ki a gyerek apja? – tette fel végül a kérdést Niall.
- Nyilván a volt főnöke. Lehet, hogy csak azért mondta, hogy nem történt semmi mert attól félt, hogy Conor bántani fogja. – teljesen meg voltam győzve efelől.
- Gondolod, hogy Conor az apa? – nézett rám Liam nagy szemekkel – ennek semmi értelme, ha azt elmondta nekünk, hogy erőszakoskodott vele akkor már azt is elmondhatta volna, hogy meg is tette az a gazfickó.
- Gondolom szégyellte. Nem egy nőről hallottam már, hogy szégyelli és ezért nem akarja elmondani senkinek. Nem igaz? – lovaltam bele teljesen magam. Teljesen biztos voltam benne, hogy igazam van. – Amúgy meg gondoljatok bele. Mitől volt szerintetek minden éjszaka rémálma. Egy-két csóktól biztos, hogy nem készül ki ennyire – az utolsó mondataimnál Zayn lehajtotta a fejét mintha tudna valamit. Nem nagyon foglalkoztam vele. Most csak Ada a legfontosabb.
- Igazad van – mondta Louis.
- Akkor most mit csináljunk – tette fel a nagy kérdést mindenki apja Liam.
- Vigyáznunk kell rá. – teljes határozottság volt a hangomban.
- Meg akarja vajon tartani a gyereket – emelte fel végre Zayn a fejét.
- Ezt nem tudom. Valahogy majd ki tudakolom tőle. – még megegyeztünk, hogy egyenlőre nem szólunk Adának arról, hogy tudjuk a titkát, csak nagyon vigyázunk rá nehogy túlerőltesse magát és akkor ártson a picinek. Miután mindent megbeszéltünk felment mindenki a maga szobájába.
Ada:
Annyira örültem mikor Harry visszahozta nekem azt a nyakláncot ami oly kedves a szívemnek. Tudta, hogy milyen fontos nekem. Annyira aranyos volt tőle. Már egy jó ideje beszélgettünk mikor kimentem a mosdóba. Már nagyon fáradt voltam mert az éjszaka nem nagyon aludtam ezért most bevettem a nyugtatót mert azt mondta az orvos, hogy olyan erős hogy egész éjszaka aludni fogok. Rám férne már. Visszamentem a szobába. Épp azon gondolkoztam, hogy mondjam meg Harry-nek hogy hagyjon aludni mert fáradt vagyok. Szerencsére nem kellett neki szólnom mert magától ment el. Kicsit furcsán viselkedett, de nem foglalkoztam vele. Amint kiment bebújtam a takaró alá. Ez a nyugtató tényleg gyorsan hat. Hirtelen olyan álmosság jött rám, hogy nem telt bele 5 perc és már aludtam is.
Harry:
Mikor már a szobámban voltam mikor eszembe jutott, hogy nem vittem vissza a képet Adának. Remélem már alszik és akkor nem kell magyarázkodnom. Szerencsém volt mert mélyen aludt. Annyira édes volt ahogy ott szuszogott a párnán.
A szívem megtelt melegséggel ahogy ránéztem. Vele el tudnám képzelni az egész életemet, de egyenlőre csak be kell érnem a barátságával mert még nem nagyon engedi, hogy nyomuljak, de idővel biztos meghódítóm majd. Az se zavar, hogy mástól vár gyereket? Kérdeztem önmagamtól. Nem, feleltem saját kérdésemre. Mindennel elfogadom őt úgy ahogy van még ha más gyerekével terhes akkor is. Már csak azt remélem, hogy Ada elfogadja tőlem a segítséget. Egyedül mégiscsak nehéz lesz felnevelnie a kicsit. Na mindegy. Ez még odébb van szóval még nem kell ezen agyalni. Remélhetőleg addigra már a barátnőm lesz, de ha kijelenti, hogy tényleg nem akar tőlem semmit akkor viszont békén hagyom és keresek egy csajt aki segít felejteni mert csak is egy másik lány tudja kiverni a fejemből ezt a csodálatos lányt. Lehajoltam és a homlokára adta egy puszit majd csendben kimentem a szobából. Visszamentem a saját szobámba és lefeküdtem az ágyra, de nem bírtam elaludni.
Zayn:
Még nekem se mondta el. El sem hiszem. Pedig én vagyok a legjobb barátja, nekem még az apjáról is mesélt. Olyan dolgokat is tudok róla amit senki másnak nem mondott még el. Nem is értem előttem mért titkolta. Az amit Harry mondott elméletként, hogy amiatt vannak Adának rémálmai mert Conor megerőszakolta biztos, hogy nem igaz mert Adával sokat szoktunk beszélgetni és mindig elmondta, hogy mit álmodott éppen. A legféltettebb titkait is ismerem és ezt még sem merte elmondani? Nem ilyennek ismertem Adát. Biztos valami más van a háttérben. Lehet valami oka amiért nem mondta el nekem, de megvárom amíg magától mondja el. Nem akarom letámadni azzal, hogy miért nem mondta el ezt a súlyos titkot, inkább marad abban amit a srácokkal beszéltek meg. Nem szól semmit csak türelmesen vár és egészen biztos, hogy Ada előbb vagy utóbb, de elmondja hogy babája lesz. Ha máskor nem is majd akkor mikor már domborodni fog a hasa. Akkor már nem tudja titokban tartani.

2 megjegyzés:

  1. Eddig ez a kedvenc részem. A fiúk mit össze tudnak kombinálni. Nagyon ügyi vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Örülök, hogy tetszett! :D

    VálaszTörlés