2013. június 3., hétfő

13. fejezet: Ne vitatkozz

13. fejezet: Ne vitatkozz



Ada:

Olyan érzésem van mint akinek gránátot robbantottak a fejében. Iszonyatosan fáj a fejem. Mennyit ihattam az éjszaka? Több mint a felére nem emlékszem. Mondjuk az még tisztán rémlik mikor Harry-t megláttam az ölében egy csajjal. Még egy kicsit ki is voltam akadva, hogy én is csak egy lettem volna a sok közül. Na mindegy. Lassan elkezdtem kinyitni a fejem. Valami itt nagyon nem stimmel. Nekem nem volt ennyi tükör a szobámba, sőt nekem a szobámba nincs is tükör csak a fürdőbe. Hol vagyok? Gyorsan felültem az ágyba, de nagyon rossz ötletnek bizonyult mert abban a percben megszédültem ezért inkább visszahanyatlottam a párnára. Valaki megmozdult mellettem. Ijedtembe felkiáltottam mire az a valaki kinyitotta a szemét és felült.
- Te jó ég Ada. Mit sikoltozol? Legalább most hagyj aludni ha már az éjjel nem hagytál. – te jó ég hisz ez Zayn. Akkor gondolom ez az ő szobája. Mi a francot keresek én itt? Ugye nem történt köztem és Zayn között semmi? Mér nem emlékszem semmire?
- Ne haragudj. Nem akartalak felkelteni. - ahogy láttam nem haragszik, de most kellett megkérdeznem, hogy mi történt még ha meg is sértődik, hogy nem emlékszem semmire és ha történt is valami kettőnk között akkor meg kell neki mondanom, hogy nekem ő csak egy barát lehet semmi más.
- Zayn – szólítottam meg. Már épp szállt volna ki az ágyból mikor meghallotta, hogy a nevét mondom mire gyorsan visszafordult.
- Mondjad, csak nem rosszul vagy – mosolygott mint aki mindent tud és aki mindenre emlékszik. Te jó ég mi a fene történt? Már most páráztam, hogy mit fog válaszolni.
- De igen el kell ismernem, hogy rosszul vagyok, de szeretnék kérdezni valamit – itt tartottam egy kis határszünetet, hogy nyomatékosabbá tegyem a szavaimat. Miközben hallgattam Zayn lassan felhúzta a szemöldökét ezzel is jelezve, hogy mondjam már. – Ugye nem történt köztünk az este semmi intim dolog? – miután ezt megkérdeztem feszültem vártam a válaszát.
- Dehogynem, nagyon tüzes szerető vagy azt meg kell hagyni – kezdtem pánikozni. Most komolyan beszél? Pedig már azt hittem, hogy tényleg barátok lehetünk. Úgy tűnik akkor ezt is elfelejthetem.
- Ugye most csak viccelsz? – mondtam már szinte a sírás határán.
- Igen – mondta mosolyogva. Nem tudtam, hogy most sírjak vagy nevessek. Annyira megkönnyebbültem, hogy még egy könnycsepp is kiszaladt a szememből.
- Na ennyire azért nem kell örülni, azért hoztalak haza mert féltettelek olyan állapotban egyedül hagyni a lakásodban és ez a ház közelebb is volt.
- Te tényleg nagyon jó barát vagy – mondtam most már én is mosolyogva. – megkérdezhetem merre van a mosdó?
- Persze a folyosón jobb oldalt az első ajtó. – ahogy ezt kimondta már rohantam is. Épphogy oda értem a wc-hez már jött is belőlem minden. Azt hiszem soha többet nem iszom olyat amiben alkohol van. Nem is éri meg mert szörnyen rosszul vagyok. Épp üritettem a gyomrom mikor belépett a fürdőbe Harry.
- Te meg mit csinálsz itt? – nézett rám kikerekedett szemekkel.
- Azt hiszem most hányok ki mindent. Mér minek látszik? – direkt úgy csináltam mintha nem érteném a kérdést.
- Oké és mit keresel a lakásunkban? Ki engedett be? – mondta mostmár dühösen. Nem tudtam válaszolni mert megint rám jött a hányás.
- Hagyd őt békén Harry. Velem jött ide az este – állt mellém Zayn. – jobban vagy már Ada? – nézett rám. Láttam rajta, hogy nagyon aggódik.
- Igen egy kicsit, de azt hiszem, hogy soha többet nem iszom.
- Te képes voltál idehozni azok után amit csinált. Neki miért nem hazudtad azt, hogy van pasid? Vagy ő jobban bejön neked mint én? – a szavai nagyon fájtak nekem, de nem mutattam ki mert nem akartam több támadási pontot adni a kezébe. Így is olyan dühös volt, hogy kezdett vörösödni a feje. Most komolyan azért ilyen dühös mert itt aludtam a lakásukban?
- Semmi közöd hozzá, hogy kit hozok ide. Én se szólok egy szót se mikor valamelyik ribancot idehozod. Addig míg Ada az én szobámba alszik addig semmi közöd hozzá. – ezzel felém fordult és segített felállni. Bekísért a szobájába majd lement csinálni nekem egy jó erős kávét.
- Ha megittad hazaviszlek – én csak bólintottam. Harry teljesen elvette a kedvem. Miután hazaértem még megkínáltam Zayn egy kávéval majd hazament én pedig lefeküdtem még egy kicsit aludni.

Zayn:
Miután hazaértem összehívtam a srácokat mert nagyon fontos dologról szeretnék velük megbeszélni. Harry majdnem hogy felnyársal a tekintetével, de most nem, foglalkoztam vele.
- Mit szeretnél velünk megbeszélni – nézett rám mindenki apja Liam.
- Szóval tegnap Ada egy kicsit sokat ivott és hát elég sokat fecsegett, köztük volt az is, hogy kirakták az albérletből mert akitől bérli az el akarja adni és hát nincs hova mennie. Ezért arra gondoltam, hogy ideköltözhetni hisz van elég hely. Ráadásul van egy üres szobánk. Na mit szóltok? – ők csak döbbenten ültek és néztek rám. Még Harry is. Legelőször Harry törte meg a csendet.
- Gondolom nem is kell külön szoba majd te elszállásolod. – mondta elég dühös fejjel. Úgy látszik meg kell neki magyarázni, hogy nem történt köztünk semmi.
- Harry én és Ada nem feküdtünk le egymással – hadartam el egy szuszra.
- Nem? – kérdeztem még mindig hitetlenkedve – akkor mi a jó istent keresett a szobádba?
- Nagyon berúgott és nem akartam egyedül hagyni. Inkább az én szobámba aludjon minthogy hazaengedem és valami baja esik. Vagy te nem így gondolod? – erre már nem válaszolt semmit. Ezt betudtam annak, hogy nekem adott igazat.
- Végül is nekünk nincs ellene kifogásunk, ő is segített nekünk Nem igaz?– mondta végül Liam. Nagyon megörültem neki. Már indultam is Adához, hogy elmondjam neki nem lesz hajléktalan.
Ada:
Hangos dörömbölésre ébredtem. ki lehet az? Mikor kinyitotta Zayn állt az ajtóban. Mit akar ez itt? Nem rég váltunk el.
- Gyorsan Ada pakolj. Hozzánk költözöl – hogy mi van? Most tényleg azt mondta amit gondolok? Ennek meg mi baja van? Mér költöznék hozzájuk? Lehet, hogy még mindig alszom és álmodok?
- Minek költöznék hozzátok? – most kíváncsi voltam, hogy válaszol e vagy eltűni az álom és felkelek. Lehet tényleg kezdek megbolondulni.- este mikor be voltál rúgva akkor elmeséltem, hogy a főbérlőd ki akar dobni mert, hogy el akarja adni a lakást. holnapig kell kiköltözöd, ezért megbeszéltem a srácokkal, hogy idétlenesen odaköltözz hozzánk. lenne saját szobád, mert van egy vendég szoba is a házban.
- Ezt nem gondolhatjátok komolyan.
- Dehogynem, szóval jobb ha pakolsz mert különben kénytelen leszek én összepakolni helyetted. Ebben a kérdésben nem vitatkozom szóval ne is próbálkozz mert csak te járhatsz rosszul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése