2013. június 8., szombat

16. fejezet: Rémálmok

 16. fejezet: Rémálmok

Futok a sikítás irányába. Megint mi történhetett. Lefogadom apa megint részegen jött haza és anyát okolja mindenért. Mér nem tudja őt békén hagyni? Pont most mikor anyával megbeszéltük, hogy holnap míg ő nincs itthon elköltözünk tőle. Már alig várom. Mikor kinyitom a szoba ajtaját ahonnan a sikítás már elhalkult rettenetes látvány fogad. Anya véresen és összeverve fekszik a padlón.
- Látod így jár az aki nem engedelmeskedik nekem. – vigyorgott rám.
- Mit csináltál vele? – kérdezem remegő hangon. Reménykedtem benne, hogy csak elájult és nincs komolyabb baja.
- Elintéztem és te is így fogsz járni ha bármit is mondasz a zsaruknak. Ha kérdeznek mindig azt mondod, hogy te nem tudsz semmit. Világos? – én csak bólintottam. Attól féltem hogy nem bírnék megszólalni mert elcsuklani a hangom. A beleegyezésem eredményéül kaptam egy pofont amitől a földre estem. Ekkor történt meg életem első szexuális erőszaka. Innentől kezdve csak meztelenül járhattam a lakásban és akkor erőszakolhatott meg amikor csak akart és nem csak ő hanem a haverjai. A saját apám vette el tőlem a szüzességem és alázott meg a barátai előtt.Sikítozva hánykolódom az ágyban. Már megint képes volt megtenni. Mikor hagy engem békén? Éreztem, hogy valaki megfogja a karomat, de leráztam nem akartam, hogy még egyszer hozzám érjenek. Undorodok már érintésétől.
- Ada ébredj fel – olyan ismerős a hang. Lassan kinyitom a szemem és felülök. Harry az ágyamon ül és néz rám aggodalmasan a többi fiú az ágyam előtt áll és néznek rám rémülten.
- Ada mi történt? Mit álmodtál? – jött közelebb hozzám Zayn. Gyorsan a karjába vetettem magam és csak sírtam. Egyszerűen nem tudtam mást csinálni. Már régóta nem volt rémálmom, de Conor-nak hála megint nem tudok aludni a rémálmok miatt. Egyik fiú sem szólalt meg csak néztek ahogy Zayn mellkasán sírok. Már egy órája sírtam. Egyszerűen nem bírtam abba hagyni.
- Fiúk, hozzatok egy orvost és nyugtatót. Ez nem normális. Olyan mintha sokkot kapott volna. – bólintottak és kimentek a szobából kivéve Zayn-t és Harry-t. Még mindig csak bőgtem, de nem mondtak semmit. Zayn a hajamat, Harry meg a hátamat simogatta megnyugtatóan. Éreztem, hogy kezdek megnyugodni, de aztán megint előjöttek az emlékek és újból csak bőgtem. Ekkor jutott eszembe, hogy a nyakláncom ott maradt az öltözőbe a többi cuccommal együtt.
- Zayn – mondtam még mindig sírva.
- Mondjad.
- Elhozod nekem az étteremből a nyakláncom? Kérlek. – mondtam akadozva mert alig bírtam megszólalni a könnyeim miatt.
- Milyen nyakláncot?
- Az édesanyám képe van benne. – nem tudtunk tovább beszélgetni mert  belépett az orvos a 3 fiúval a háta mögött.
- Uraim, lennének szívesek magunkra hagyni bennünket? – nézett az orvos Zayn-re és Harry-re.
- Nem akarom, hogy elmenjetek. néztem egyenesen az orvosra és még erősebben szorítottam Zayn-t.
- Kisasszony, nem fogok tudni önnel beszélni amíg a fiúk is itt vannak. Ezért kértem, hogy menjenek ki. Nem fogom magét bántani. -  végül nagy nehezen, de elengedtem a fiúkat akik kimentek a szobából és halkan becsukták az ajtót.
Harry:
Szörnyen aggódom. Mit álmodhatott ami ennyire kiborította? Biztos valaki bántotta álmába. Biztos, hogy Conor miatt van az egész, ha ő nem erőszakoskodik ez soha nem történt volna meg. Mégis mit képzel ez magáról? Bántani egy ilyen tiszta és ártatlan lányt. Mikor jön már ki az orvos? Legalább 5 perce benn van. Mi tart neki ennyi idei? Mindjárt felrobbanok a feszültségtől. Ada mikor meglátta még tőle is félt. Annyira ideges vagyok. Bekapcsolom a telefonom, hátha az le tud nyugtatni, hogy én mekkorát tévedtem. Mikor bekapcsoltam 85 nem fogadott hívásom volt. Mind Ashley-től. Ez a csaj nem normális. Jött egy üzenetem is amiben ez állt: Vedd fel a telefont ha nem akarod, hogy a kis tyúknak valami baja essen. Ez nem csak fenyegetőzés. Komolyan ez a csaj tisztára hibbant. Nem engedném hogy egy ujjal is hozzáérjen Adához. Mindenáron megvédem őt. Az se érdekel, hogy mibe kerül.
Zayn:
Borzalmas ez a várakozás. Mikor mehetünk már be hozzá. Alig akart kiengedni. Szegénykém annyira szorított a pólóm, mintha jelezni akarna, hogy ne hagyjam egyedül az orvossal. Sajnos nem tehettem mást mert csak így tudja őt megvizsgálni az orvos. Én csak jót akartam neki azzal, hogy kijöttem, remélem ezt ő is belátja és nem fog rám haragudni. Istenem mit tart már ilyen sokáig?
Liam
Arra keltem, hogy valaki sikoltozik mint egy féleszű. Azt hittem, hogy Louis az mert ő szokott ilyen lányos hangokat adni, de mikor kiléptem akkor jött ki ő is a szobájából álmos fejjel. Akkor már tudtam, hogy nem ő az. Szinte egyszerre esett le nekünk, hogy most már van egy lány is a házban. Biztos, hogy ő sikoltozik. Mi történhetett? Biztos megijedt mikor Harry kijött a szobából. Szinte egyszerre rohantunk be Ada szobájába és nem várt látvány fogadott. Össze vissza dobálta magát. Védte a fejét mintha meg akarnánk ütni. Mikor Zayn hozzá ért, hogy felébressze szinte pánikszerűen lökte el a kezét. Nem tudom, hogy mit álmodhatott, de mikor felkelt vagy 1 órán keresztül csak zokogott Zayn-hez bújva. Mikor letelt az egy óra odaszólt nekünk, hogy hívjunk orvos. Amilyen gyorsan csak tudtunk rohantunk . Mikor odaértünk a háziorvosunk házához elkezdtünk dorombolni, mire álmosan kijött és elmondtuk neki, hogy egy lány nálunk rosszat álmodott és azóta sokkos állapotban van. Ahogy láttam a fiúkon, nem csak én készültem ki emiatt, hanem mind az 5-en. Remélem nincs komoly baja.
Louis
Mi lehet Adával? Már 14 perce bent van az orvos. Lehet, hogy haldoklik? Ugyan már Louis ne gondolj ilyeneket. Ez most nem poén. Remélem nincs semmi baja, nagyon bírom ezt a csajt. Ő legalább érti a vicceimet és nem akad ki rajtuk. Remélem nincs semmi komoly.
Niall:
Mikor megláttam ahogy hánykolódik az ágyban azt hittem, hogy a szívem szakad meg. Ledermedtem még nyugtatni is elfelejtettem annyira lesokkolt a látvány. Ő egy igazán különleges lány nem akarom, hogy bármi baja legyen. Még egy lány se férkőzött be ilyen rövid idő alatt a szívembe és nem csak az enyémbe, biztos vagyok benne, hogy a fiúk is megszerették. Istenem add, hogy ne legyen semmi baja.
Harry:
Végre kijött az orvos. Szinte egyszerre támadtuk le.
- Sajnálom srácok, de nem mondhatok semmit, kötelez az orvosi titoktartás, majd ha a kisasszony akarja akkor elmondja.
- Legalább annyit mondj, hogy jól van e – lehetett érezni a hangomba, hogy mindjárt felrobbanok az idegességtől ezért megkegyelmezett nekünk.
- Most már jól van. Adtam be neki egy erős nyugtatót. Fel írtam receptre és ha megint rémálma lenne akkor ezt adjátok be neki – ezzel odanyújtotta nekem a receptet. – ez a nyugtató olyan erős, hogy most már reggelig aludni fog.
- Köszönjük doktor úr – mondja neki Zayn. Látszik rajta, hogy ő is megkönnyebbült, de ki nem? Szerintem olyat nem tudok mondani egyik fiúról se. Mindenki aggódott Adáért. Miután elment a doktor Zayn kijelentette, hogy Adával marad éjszakára.
- Én akarok vele maradni. – mondtam erre. Nem fogom egyedül hagyni életem szerelmét. most már egész biztos vagyok benne, hogy teljesen belezúgtam. Ilyet még egy lány iránt se éreztem. Úgy érzem az én életem nem is fontos csak az övé. Azt hiszem ilyen lehet az igaz szerelem. 10 perc vitatkozás után megegyeztünk, hogy mind ketten nála maradunk északára. Zayn a jobb oldalára feküdt Adának én meg a bal oldalára és így mind ketten átöltük. A háta a mellkasomnak feszül és olyan jó érzés volt érezni ahogy ott szuszog mellettem. Ezzel a gondolattal a fejemben aludtam el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése