2013. július 26., péntek

34. fejezet: Rendbe jön?

Úgy látom, hogy nem nagyon akaródzik kommentelni ezért ezentúl nem fogom megszabni, hogy mennyinek kell legyen, de azért örülnék neki ha pár kommentet kapnék!
Puszilok mindenkit! :)

34. fejezet: Rendbe jön?

Reggel mikor felébredtem Harry a bal oldalamon, Zayn pedig a jobb oldalamon aludt. Annyira édesek voltak. Nem vették észre, hogy én már felkeltem, de nem is akartam őket zavarni, mert mindkettőjük szeme alatt sötét karikák húzódtak. Nagyon keveset aludhattak az éjjel, nem valami kényelmes ilyen pózba aludni. Kimásztam az ágynak a végére, hogy ne keltsem fel őket, átmásztam az ágy végében lévő korláton majd kimentem a mosdóba. Megmosakodtam és fogat mostam. Épp arra készültem, hogy megfésülködök mikor azt az arcot láttam magam előtt, amit semmiképp nem szerettem volna. Hangosan felsikoltottam. Megint itt van. Azt mondták, ha bejövök a kórházba, akkor jobb lesz, de nem lett jobb. Harry és Zayn ront be a fürdőbe.
- Mi történt? – jött oda hozzám Harry. Láttam rajtuk, hogy nagyon megijedtek.
- Megint láttam Harry – kezdtem el sírni. Ő csak magához vont és megölelt. Nem szólt egy szót se. Zayn is odajött és ő is megölelt.
- Megyek, szólok az orvosnak – szólalt meg végül Zayn- én csak bólintani tudtam. Csak azon járt az eszem, hogy meddig kell még ezt csinálnom? Mikor lesz már végre vége?
- Azt mondták, ha bent maradok, akkor nem lesz semmi baj, és hogy jobban leszek, de semmivel sem lett jobb – motyogtam Harry mellkasába.
- Ne szomorodj el. Még csak egy kezelésed volt. Nem szabad már rögtön az elején feladni. Még 2-3 kezelés és olyan leszel, mint régen. – próbált vigasztalni, de éreztem, hogy belül ő is ugyanolyan feszült, mint én, de azért jól estek a szavai. Zayn hamar visszatért egy orvos társaságában.
- Jobban van már – kérdezte az orvos. Én csak bólintottam. – nem bánja, ha ma korábban elkezdjük a kezelést? – nézett rám komolyan.
- Miért? – néztem rá kétségbeesetten. – Nem fogok rendbe jönni – kezdtem megint pánikba esni.
- Ne gondoljon semmi rosszra. Azért kezdjük ma, korábban mert a lányomnak ma lesz egy előadása és olyan szívet tépően kért, hogy menjek el. Tudják sok előadását kihagytam, mert mindig az egyik betegemnél kellett maradnom. – mondta szomorkás mosollyal – de ha önnek gondot okoz, akkor kezdhetjük a megbeszélt időpontban.
- Nem, nem okoz gondot. Kezdhetjük korábban a kezelést. Milyen előadásban szerepel a lánya? – kérdeztem most már teljesen megnyugodva.
- Színjátszó iskolába jár és ott lépnek föl. Hamupipőkét játsszák el. Ő lesz Hamupipőke – mondta büszke mosollyal. Én csak mosolyogva néztem.
- Akkor sok sikert kívánok neki – mondtam mosolyogva. Ő csak széles mosollyal indult el az orvosi szoba felé én pedig követtem. Míg mi bementünk addig a fiúk kint maradtak, mert az orvos megkérte, hogy ne legyenek bent a kezelés alatt. 3 órán keresztül bent voltunk. Az orvos olyanokat is ki tudott szedni belőlem, amit amúgy senkinek nem mondanék el, de azt mondta, hogy ettől könnyebb lesz. Épp ezért elmondtam neki mindent az egész gyerekkoromról. A végére már patakokban folyt le a könnyem, de nem tehettem róla. Az emlék felidézése túl fájdalmas volt.
- Az a gyanúm – szólalt meg az orvos a kezelés végén – hogy ami az édesapjával történt az kihat az egész életére. Nem tud normális és teljes életet élni, mert csak azt látja maga előtt, hogy mit művelt magával, azaz ember. Ezen a pár napon azon fogunk dolgozni, hogy ebből kigyógyuljon és talán utána még szexuális ügyekben sem lesz gondja. – ettől a mondatától fülig pirultam, az orvos meg csak mosolygott rajtam. Kiléptem az ajtón és rögtön az 5 fiúval találtam szemben magam. Rögtön feltűnt nekik a vörös fejem.
- Jézus Ada. Olyan vörös a fejed, mint egy rák, csak nem kezdett ki veled az orvos? – nézett rám viccelődve Louis.
- Szerintem neki tetszik az orvos – szólt közbe Niall.
- Hagyjátok már abba – mondtam én is nevetve. - Még a végén meghallja.
- Na, komolyra fordítva a szót-mit mondott a doki? – nézett rám Liam is.
- Nagyon bízik benne, hogy rendbe jövök. – csak ennyit mondtam, mert őket nem szándékoztam beavatni a múltam sötét titkaiba.
- Hát abban mi is kislány – szólalt meg megint Louis. – Nem kérsz répát? – húzott elő a zsebéből vagy 5 szem répát.
- Te komolyan répával a zsebedben mászkálsz? – néztem rá döbbenten.
- Igen, nincs is ennél jobb – és ezzel elkezdte puszilgatni az ő imádott répáit. A fejem látványától a fiúk elkezdtek kacagni, míg végül én is nevettem velük.
- Na, most komolyan nem vagy éhes? – kapcsolódott be most már Harry is a beszélgetésbe.
- De az vagyok. Amit tegnap adtak vacsorára még a legádázabb ellenségemnek se kívánom. Szörnyű volt. – mondtam egy kis fintorral az arcomon, hogy hitelesebb legyen.
- Szegénykém. Meg tudlak érteni – mondta Niall gyászos fejjel. Ezen megint elkezdett mindenki nevetni. Komolyan ezek a srácok nem normálisak, de én pont ezt szeretem bennük. Hoztak nekem a büféből egy jó nagy szendvicset. Az egészet megettem úgy mintha már hónapok óta nem ettem volna. A fiúk ezt csak vigyorogva nézték. Egész délután beszélgettünk és hülyéskedtünk. Annyira jó volt, hogy nem hagynak egyedül ezen a helyen. Ha csak belegondoltam, hogy hol vagyok már a hideg futkosott a hátamon. Nem is tudom, hogy mikor alakult ki bennem ez a kórház fóbia, hisz eddig nem nagyon voltam kórházban  de mióta anya meghalt sok fóbiám kiélesedett. Gyorsan megráztam a fejem és elzavartam a borús gondolatokat. Most csak az a lényeg, hogy már minden rossznak vége. Nem fogom soha többet látni se Conor-t, se Ashley-t és még az apámat se. Talán ennek örülök a legjobban. Nem bírnám elviselni, ha még egyszer az életben találkoznom, kéne vele. Mondjuk mennyi a valószínűsége, hogy egyáltalán még találkozom vele? Szinte semmi! Épp ezért nem is foglalkoztam többet ezzel. Rámosolyogottam a fiúkra, amit ők nagy sóhajjal nyugtázták, mert fura volt nekik, hogy mér nem beszélek többet. Azt hitték, hogy már valami gond van, pedig az ég világon minden a legnagyobb rendben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése