2013. július 19., péntek

5. díj :)

Nagyon szépen köszönöm a díjat szerecsendio&kriszty96-nak
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 blognak!
11 dolog rólam:
  • One Directionból a kedvencem Harry Styles
  • Ma mennem kell dolgozni, de semmi kedvem
  • Sok időt töltök a nagymamámnál
  • Mindig elérzékenyülök a Titanic című filmen
  • Nem szeretem ha mások osztják be az időmet.
  • Mindig kiállok a barátaim mellett.
  • Görögországban voltam nyaralni
  • Szeretek ruhákat vásárolni és próbálgatni. Többször is mentünk már be úgy boltba, hogy csak próbáltunk, de nem vettünk semmit. :)
  • Van testvérem
  • Szeretem az állatokat ( van egy kutyánk is)
  • Szeretem Conor Mayordnak az Animel című számát :)
Válaszaim:

  • Mit gondolsz a kezdő írókról? Szerinted biztatni kell őket vagy sem? Szerintem biztatni kell őket mert ha az elején már rögtön kritizáljuk akkor könnyen feladhatja és többet nem biztos, hogy megpróbálkozna az írással.
  • Mi a legrosszabb tulajdonságos szerinted, és mások szerint? Nagy szám van és ezt elég gyakran mondogatják nekem.
  • Vannak titkaid mások előtt? Természetesen vannak titkaim.
  • Volt már, hogy olyan emberbe szerettél bele, akibe nem kellett volna? Szerencsére még ilyen nem történt meg velem.
  • Mit tartasz egy barátságban megbocsáthatatlan bűnnek? Ha a hátad mögött mindennek elhord a szemedbe pedig jó pofizik. Azt kinem állhatom.
  • Mit gondolsz azokról, akik gondolkozás nélkül áttaposnak a másikon? Kegyetlenek, csak magukra tudnak gondolni.
  • Szerinted a borítóról kell megítélni a könyvet? Én legtöbbször a címe alapján szoktam. Nem mindig azt kell nézni, hogy milyen a borítója, de szerintem vannak olyanok akik az alapján döntik el, hogy jó lehet-e ez a könyv. Ezért szerintem jó ha a borítóra is oda figyelnek.
  • Mi az, amit  a leggonoszabb tettnek tartasz? Ha kihasználják a másik jóhiszeműségét.
  • Kivel szoktál beszélgetni a problémáidról? Barátnőimmel
  • Szerinted van értelme a távkapcsolatoknak?Szerintem nincs értelme.
  • Ha írsz, akkor mi inspirál rá? Nem is tudom biztosan, ha elkezdek írni csak úgy pattannak ki a fejemből az ötletek és nem bírom abba hagyni. :)
 Kérdéseim:
  • Ki a kedvenced a One Directionból? Miért?
  • Mióta blogolsz?
  • Mi ösztönzött arra, hogy bele kezdj egy blog írásába?
  • Mi a kedvenc ételed?
  • Mi a kedvenc számod a One Directiontól?
  • Szoktál eljárni bulizni? Hova?
  • Van barátod?
  • Mi a férfi ideálod?
  • Kiben bízol meg a legjobban?
  • Ha szomorú vagy kinek mondod el legszívesebben, hogy mi bánt?
  • Szereted az alkonyatot?
Akiknek sok szeretettel küldöm:
kriszty96
 Lina:
Most egyenlőre nem jut több eszembe akiknek küldhetném! :)

2 megjegyzés: