2013. augusztus 15., csütörtök

44. fejezet: Romantikus első randi

 Hamarabb meg lett a 2 komi és a 3 tetszik mint számítottam rá! Örülök, hogy ennyire tetszik a blogom és hogy ennyien olvassátok. Így legalább tudom, hogy érdemes folytatnom :) A következő rész ismét 2 komi és 3 tetszik!
További jó olvasást! :) Puszi :)

44. fejezet: Romantikus első randi

- Örülök, hogy eljöttél, mert beszélni szeretnék veled. Tudod gondolkoztam azon, amiről délelőtt beszéltünk - a szívem kihagyott egy ütemet, míg ő folytatta - és arra jutottam, hogy szívesen lennék a barátnőd - azt hittem, hogy erre a mondatra még a szívverésem is leáll.
- Most.. – nem bírtam folytatni a mondatot. Egyszerűen nem akartam elhinni, hogy komolyan gondolja azt, amit mond. Tényleg a barátnőm akar lenni? Ilyen egyszerű?
- Mi bajod Harry? Már nem akarod? – éreztem a hangjában az el bizonytalanságot.
- Még, hogy én nem akarom? Úristen. Ez most komoly? – Adának még feleszmélni se volt ideje olyan hirtelen kaptam a karjaim közé. Ez a csodálatos lány az enyém, csak az enyém és senki másé.
- Harry… Megfojtasz – hallom végül Ada halk hangját. Gyorsan elengedtem, mert nem akartam benne kárt tenni.
- Még mindig nem akarom elhinni. – öleltem újra magamhoz. Ebben a pillanatban jöttek be a fiúk.
- Hé, itt meg mi folyik – ugrik oda mellém Louis. – Lemaradtam valamiről Drágám? Nem hitem volna, hogy képes vagy megcsalni egy nővel. – sértődött meg Lou.
- Sajnálom haver, de találtam más valakit. – nevettem el magam. Olyan nehéz volt elhinni. Napokig csak szorongtunk és szomorkodtunk, de ennek egyszer és mindenkorra vége. Végre valahára azt mondhatom, hogy nem kell a miatt aggódnom, hogy esetleg Ada itt hagy és nem kellek neki. Biztos vagyok benne, hogy ő is szeret csak még nem áll készen arra, hogy kimondja, de egészen addig, míg velem van, addig nem is kell aggódnom és most, hogy már az enyém soha többet nem engedem el magam mellől. Ezen túl mindig velem lesz, és nem engedem meg senkinek, hogy elvegye tőlem ezt a kincset. Jóval később miután a fiúk elmentek én még mindig ott voltam Ada mellett. Most, hogy megtapasztaltam milyen boldog tudok lenni mellette nem akartam egyszerűen csak kisétálni az ajtón. Egyetlen percet sem akartam elvesztegetni az életből.
- Harry nem mész haza? Pihenned kellene – szólt rám egy idő után Ada.
- Nem, itt akarok lenni veled – jelentettem ki ellentmondást nem tűrően amint ő csak elkezdett mosolyogni.
- Legalább a kedvemért. Nem akarom, hogy miattam holt fáradt legyél. Kérlek – olyan elbűvölő tekintettel nézett rám, hogy egyszerűen nem tudtam neki nemet mondani. olyan édes volt.
- Rendben, viszont van egy feltételen – megvártam, míg kíváncsian néz a szemembe és csak azután folytattam. – Holnap este eljössz velem egy első randira? Megegyeztünk?
- Jaj, Harry. Persze, nagyon szívesen elmegyek veled. Már alig várom, de most már menj, hogy holnap ne fáradtan gyere be értem.
- Jól van, megyek már. Aludj jól kicsim – ezzel adtam a homlokára egy puszit és csendben kimentem a szobából. Az első randinak tökéletesnek kell lennie. Mindent elintézek, és már alig várom, hogy lássam Ada mit szólt hozzám. Már van is egy ötletem.

Ada:
Miután Harry elment egy jó darabig nem bírtam elaludni. Már nagyon kíváncsi voltam, hogy mit tervez Harry holnap estére. Talán még soha nem voltam olyan boldog, mint mikor Harry átölelt örömében, csakúgy sugárzott a szeme a boldogságtól, amitől az én szívembe is melegség költözött. Egy örökké valóságnak tűnt mire eljött a reggelt és bejött Harry.
- Na, kész vagy szépségem? – lépett oda hozzám és adott egy puszit a homlokomra. Egy kicsit megkönnyebbültem, hogy nem akar rögtön csókolózni velem, mert attól tartok, hogy arra még nem állok készen és bepánikoznék.
- Igen mehetünk – mosolyogtam rá boldogan. Egész úton próbáltam kiszedni belőle, hogy hova megyünk, de nem sikerült.
- Lakat van a számon - egyfolytában ezt hajtogatta. Egy idő után feladtam és inkább csöndben maradtam. Mikor haza értünk a fiúk a nyakamba ugrottak.
- Úgy hiányoztál csajszi. Még akkor is, ha elloptad tőlem életem szerelmét – vigyorgott rám Louis.
- Louis tegnap találkoztunk.
- Vagyis én nem hiányoztam neked. Most megsértődtem – és arrébb ment duzzogva. Segély kérően néztem Harry-re, de ő csak megvonta a vállát.
- Te is hiányoztál nekem Louis – öleltem át végül. Egy darabig még beszélgettünk, de egy idő után arra a következtetésre jutottam, hogy ideje elkészülnöm az esti randimra.
- Na, én srácok megyek öltözni. Zayn segíts – súgtam oda neki. Mikor már a lépcsőn voltam Harry utánam kiáltott.
- Fürdő ruhát vegyél fel – Gyorsan felfutottam a szobámba és kinyitottam a szekrényem ajtaját és azon tanakodtam, hogy mit vegyek fel. Mikor Zayn belépett a szobámba még mindig elmélyülten tanulmányoztam a szekrényem ajtaját.
- Azon töröd a fejed, hogy mit vegyél fel? Ebben kellene nekem segítenem? – nevetett.
- Ne nevess ki. Te fiú vagy és Harry barátja. Jobban tudod, hogy mi tetszik Harry-nek mint én.
- Minden tetszik neki, ami rajtad van – mivel látta, hogy nem nagyon tudott meggyőzni oda ment a szekrényemhez és derékig eltűnt benne. Egy idő után kihúzott egy rövid piros ruhát. Elégedetten bólintottam majd eltűntem a fürdő szobában. Mire kijöttem az ágyon a kiegészítők sorakoztak.
- Te feltúrtad a fél szobát? – kérdeztem nevetve. Úgy nézett ki a szoba, mint valami csatatér.
- Te kérted, hogy segítsek. – igaza volt. Alaposabban megnéztem, hogy mit készített oda az ágyamra. Egy tűsarkú fekete cipőt vett elő, ami még nem is volt rajtam és egy hozzá illő fekete elegáns táskát. Oda készítette még a körömlakott és a szemfestékemet is. Még a rúzsom színét is kiválasztotta. Ékszernek pedig csak egy fülbevalót vett ki, ami egy fekete toll volt. Fürdő ruhám mivel csak egy volt nem kellett sokat vacakolni vele.
- Gondoltam ezek így jól mutatnának. – egy kis idő telt el mire teljesen elkészültem és nagyon elégedett voltam az eredménnyel.

- Köszi Zayn – öleltem meg gyorsan. – Jobb ízlésed van, mint gondoltam volna. – erre a dicséretre egy kicsit elpirult, de büszkén mosolygott.
- Ada, kész vagy? – hallom meg lentről Harry izgatott hangját.
- Megyek – válaszoltam gyorsan. Még ellenőriztem, hogy minden tökéletes majd fogtam a táskám és elindultam a lépcső felé. Miközben mentem lefele Harry szájtátva nézett rám.
- Ada gyö… - akadt el a hangja. Megköszörülte a torkát és újból neki futott a mondandójának. – Gyönyörű vagy.
- Köszönöm – mosolyogtam rá büszkén. Jó érzés volt hallani, hogy elnyerte a tetszését azaz össze állítás amit Zayn választott. Élveztem, hogy szinte egy percre sem veszi le rólam a szemét.
- Mehetünk? – kérdezte meg végül.
- Persze – nyújtotta felém a kezét, amibe bele karoltam. Így sétáltunk ki a kocsihoz. Mikor már úton voltunk csak akkor szólaltam meg.
- Most már elárulod, hogy hova megyünk?
- Nem, titok. Majd meglátod. – Egy ideig autókáztunk mire végre Harry lekanyarodott egy mellékúton és leállította a kocsit. Egy nagy épület előtt álltunk, ami úgy nézett ki, mint egy elhagyatott épület.
- Nincs itt senki Harry – szólaltam meg bátortalanul.
- Tudom, kibéreltem az egész helyet kettőnknek, így nem fog senki sem zavarni minket. – Én csak ámultam. Mégis minek jöttünk ide?
- Hoztál fürdő ruhát? – törte meg végül Harry a csendet.
- Igen a ruhám alatt van.
- Pompás. Gyere utánam- ezzel előre mente a kulccsal a zsebében. – Csukd be a szemed – vezényelt. Mikor teljesítettem a kérését megfogta a kezem és vezetett maga után.
- Most már kinyithatod. – Mikor kinyitottam nem akartam hinni a szememnek. Egy fürdő mellett álltam, aminek a vizében van pár gyertya a szélén pedig pezsgő, rózsa és gyertya. Annyira gyönyörű volt. Minden tökéletes. A meghatottságtól még a szememből egy könnycsepp is kicsordult.

- Mi a baj? – rémült meg Harry – Nem tetszik? Mehetünk máshova is – éreztem a pánikot a hangjában. Menni munkája lehetett ezzel, és mégis ha nem tetszene, képes lenne elvinni inkább máshova?
- Nincs semmi baj Harry, csak elérzékenyültem, mert annyira csodálatos. Ez gyönyörű és nagyon romantikus. – öleltem át a nyakát. Éreztem, hogy megkönnyebbülten sóhajt, majd viszonozza az ölelésemet.
- Akkor gyorsan öltözzünk fürdő ruhára és mártózzunk meg. Van benne pezsgő fürdő is, csak akkor ki kell vennünk belőle a gyertyákat. – lelkesen bólintottam.
- Megtennéd, hogy elfordulsz? – mikor teljesítette a kérésemet gyorsan ledobáltam a ruháimat majd bele másztam a vízbe – Most már ide nézhetsz.
- Te máris a vízben vagy? – nevette el magát. Gyorsan levetkőzött ő is majd bemászott mellém. – Remélem, szereted a pezsgőt – miután bólintottam gyorsan töltött mind a két pohárba majd az egyiket átnyújtotta nekem.  – Koccintsunk az első randinkra – emelte fel a pezsgős poharat. Miután koccintottunk mind a ketten ittunk egy kortyot. Én gyorsan letettem a poharat mire Harry furán nézett rám.
- Mi a baj?
- Nem ettem valami sokat ma és az alkoholhoz sem vagyok hozzászokva és nem szeretném, ha már az első randin részegen kelljen haza vinned. – erre hangosan elkezdett nevetni majd kinyitotta a raffaello-s dobozt, ami szintén a kád célén volt és felém nyújtott egy szemet. Mikor el akartam venni tőle gyorsan elhúzta a kezét.
- Nem, nem. – megint felém nyújtotta és már tudtam, hogy mit akar. gyorsan előre dőltem és bekaptam a kókuszos finomságot.
- Na, milyen? – kérdezte meg végül Harry.
- Nagyon finom. Most te – vettem ki én is egy szeme és nyújtottam felé. Előre hajolt és ő is bekapta, de egy ideig elidőzött az ujjaimon. Nyalogatta és szívta őket.
- Harry – szólítottam meg egy idő után. – Mit csinálsz?

- Semmit kicsim. – puszilta meg a homlokomat. Kicsit zavarba jöttem és ez Harry is észrevette ezért gyorsan a kezembe nyomta a pezsgőt, hogy igyak még egy kortyot. Úgy éreztem, hogy ennél tökéletesebb már nem is lehetne. Tökéletes pasi és az a legfontosabb neki, hogy én boldog legyek. Kell ennél több?

4 megjegyzés:

  1. Hát ez is egy nagyszerű rész lett mind eddig mindegyik... Harry mennyire romantikus és olyan jó olvasni hogy mind a ketten ilyen boldogok végre... hamar a kövit...:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemsokára jön a következő rész mert úgy látom, hogy elég hamar össze gyűl a 3 tetszik és a 2 komi! :)

      Törlés
  2. Nagyon jó rész lett, ahogy az összes többi is! Annyira aranyosak együtt :) Gyorsan hozd a kövi részt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem még ma felkerül a kövi rész! Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik a blogom :)

      Törlés