2013. augusztus 21., szerda

49. fejezet: Bosszú

Annyira felemelő érzés volt miközben olvastam a kommenteteket! Nagyon szépen köszönöm mindenkinek :) Ez a rész egy kicsit rövidebbre sikerült, de remélem azért tetszeni fog. Jó olvasást :) A következő rész 5 komi és 7 tetszik után jön.
Puszi :)

49. fejezet: Bosszú

Az egész napot az én szobában töltöttük, csak enni mentünk ki semmi másért. Jó volt úgy együtt lenni Harry-vel, hogy csak magunk vagyunk. nem zavartak minket a fiúk se, megértették, hogy egy kis egyedüllétre van szükségünk. Miután reggel Harry-t szájon pusziltam elmenekültem a fürdő szobába és azt hiszem ezt a kis időt Harry se nagyon bánta. Nagyon megleptem ezzel, főleg, hogy én kértem várjunk még egy kicsit. Azóta nem került szóba nálunk a reggeli szájra puszi, de ott lógott a levegőbe. Kíváncsi voltam, hogy tudnék-e Harry-vel rendesen csókolózni. Azaz igazság, hogy még mindig nagyon félek tőle, mindenféle testi érintkezéstől. Viszont attól is félek, hogy Harry szánalmasnak fogja találni a félelmemet. Megráztam a fejemet. Nem, Harry nem olyan. Sokkal megértőbb, mint azt az elején gondoltam volna. Talán éppen azért jelent nekem olyan sokat, de vajon akkor is együtt lesz velem, ha megtudja mit műveltek velem? Hisz már nem vagyok olyan tiszta, mint ahogy ő gondolja, megrontottak és nagyon félek, hogy ez miatt nem akar majd velem semmilyen kapcsolatot.
- Mi a baj? Úgy elgondolkoztál – térít vissza a valóságba Harry hangja. Viszont az is igaz, hogy egyelőre még nem tudja az igazságot és én még nem állok készen arra, hogy elmondjam neki, de addig is ki kell használnom minden adódó alkalmat.
- Harry, azt szeretném, ha megcsókolnál – vettem a bátorságot, hogy kimondjam, amit legbelül szerettem volna.
- Te…tessék? – dadogott édesen. Gondolom, hogy mennyire megleptem a kérésemmel, de egyszerűen kíváncsi voltam, hogy képes vagyok-e megcsókolni azt az embert, akit szeretek.
- Azt szeretném, ha megcsókolnál – ismételtem meg az előző szavaimat. Nem szólt semmit csak az ajkával közelített az enyém felé. A szívem olyan hangosan vert, hogy azt hittem Harry is meghallja, végre elérte az ajka az enyémet és egy csókban forrt össze. Azt hittem, hogy kellemetlennek fogom találni, de igazság szerint nagyon tetszett. Nem jött elő semmiféle rossz emlék, csak a jelenre gondoltam és Harry-re. Átöleltem a nyakát a kezemmel, hogy még közelebb tudjam húzni magamhoz, ő pedig átölelte a derekamat.
- Srácok, van kedve.... – Louis tört be a szobába. Gyorsan szétrebbentünk. – Ó, bocsi. – vigyorodott el. Az egész fejem tiszta vörös lett, Harry meg csak bosszúsan nézett Louis-ra.
- Nem tudsz kopogni?
- Nem tudtam, hogy épp egymás szájában kutakodtok. – ha lehetséges még jobban elvörösödtem. Harry látta rajtam, hogy nagyon zavarban vagyok ezért bátorítás kép megszorította a kezemet.
- Szóval mi is volt az oka, hogy így ránk törtél? – vett mély lélegzetet, hogy higgadtan megkérdezze.
- A fiúkkal megyünk az este bulizni. Azért jöttem, hogy megkérdezzem akartok-e ti is jönni? – Harry rögtön felém nézett, hogy én válaszoljak. Nagyon jól tudtam, hogy szeretne elmenni, de ha én nem megyek, akkor ő sem fog.
- Persze, megyünk. – válaszoltam végül Louis-nak. Nem szeretném, hogy Harry mindenről lemondjon az én kedvemért.
- Szuper, akkor 2 óra múlva indulunk – ezzel ki is rohant a szobából. Még hallottuk, ahogy a srácoknak üvölt. – Ada és Harry smároltak. Épp rájuk nyitottam. – megint elvörösödtem.
- Ne foglalkozz vele. – ölelt meg. – Én nagyon élveztem – suttogta még bele a fülembe mielőtt elhagyta a szobát. – Hagylak készülődni – szólt még vissza. Mosolyogva mentem a szekrényemhez. Mit vegyek fel? A választásom egy kék ruhára esett melynek a felső része kicsit össze van húzva. Hozzá illő kék magas sarkút vettem ki hozzá. Kiegészítőként egy vajszínű táskát készítettem elő.
Miután kiválasztottam a ruhámat bementem a fürdőbe gyorsan lezuhanyoztam. Magam köré tekertem a törülközőmet és visszamentem a szobába. nagy meglepődésemre Harry ott ült az ágyamon.
- Hát te? Nem azt mondtad, hogy hagysz készülődni?
- Arra gondoltam talán segíthetek felhúzni a cipzárt a ruhádon. – majdnem elnevettem magam az arckifejezésén. Istenem olyan édes.
- Köszi, de nem kell. Megoldom – olyan csalódott arcot vágott, de nem tartott, sokáig mert pillanatok alatt megint felderül.
- Akkor siess. Nemsokára indulunk – ezzel ki is ment a szobából. Odamentem az ágyhoz és elkezdtem készülődni. nem sokkal később már kész is voltam. Lementem a nappaliba ahol a fiúk már vártak.
- Váo, nagyon szép vagy szívem – jött oda mellém Harry. A többiek is elismerően hümmögtek.
- Indulhatunk? – kérdezte Zayn. Miután mindenki bólintott már indultunk is. Olyan rég voltam már buliba és akkor sem volt épp a legjobb. Már alig várom.

Dottie:
Már vagy egy órája sétáltam mire oda értem a házhoz. Nagy levegőt vettem és bekopogtam.
- Te meg mit keresel itt? – jött az azonnali kérdés.
- Tudni szeretném, hogy miért nincs Harry börtönben? Tökéletes volt a tervünk mégis kiengedték? – egyre jobban elöntött a düh. Tök sokat kellett dolgoznom azzal a képpel és most meg kiderül, hogy minden hiába való volt?
- Ne aggódj, ezt én sem fogom szó nélkül hagyni. – válaszolt miután beljebb invitált a lakásba. – Néz miket gyűjtöttem össze Adáról. Az apja állítólag többször is megerőszakolta és ő ölte meg az anyját is. Ha Harry-t magát nem tudjuk szinte sehogy sem megtámadni, ott van még mindig az édes kis barátnője. nem fogom hagyni, hogy büntetlenül megússza azt, hogy így megalázott. Ezt nagyon megbánja.
- Hidd el én is így érzek – mondtam halkan, de a szememet még véletlenül se vettem le a szemem az összegyűjtött anyagról.
- Akkor most mi lesz a következő lépés? – ezen egy kicsit eltöprengtem.
- Keressük meg az apját. Aztán állítsuk be úgy, hogy Ada is akarta ezt az egészet. Biztos vagyok benne, hogy Harry undorodni fog tőle, ha ezt megtudja. Mit szólsz? – ez a terv tökéletes lesz. Ada végre oda fog kerülni ahova mindig is való volt. Az utcára, mert Harry ki fogja dobni abban biztos voltam. Én előszeretettel gondoskodom róla.
- Sziasztok, lányok – jött oda Alison apja.
- Szia, apa. – a férfi már nem is figyelt rá, hogy köszönt neki a lánya, mert a figyelmét a kép kötötte le az asztalon.
- Ismered? – kérdezte Alison. Nagy meglepetésemre buzgón elkezdett bólogatni.
- Jót szórakoztunk vele.  Ő Alec Woltör lánya. Jó barátok voltunk, de lecsukták mikor mindez kiderült. – tátott szájjal néztem az idősödő férfi után. Jól hallottam? Felvont szemöldökkel néztem Alisonra.
- Apának ez a hobbija. Már régóta. – ez remek. Így most már biztosan sikerülni fog a tervem.

10 megjegyzés:

  1. Imádom a blogod. Elkezdtem olvasni és egyszerűen nem bírtam abba hagyni. Állati jól írsz. Az már egyszer biztos, hogy szereztél magadnak még egy rendszeres olvasót :) Gyorsan a kövit :) Siess :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El sem tudom mondani milyen nagy öröm, hogy ennyire elnyerte a tetszésedet a blog. Nagyon szépen köszönöm, hogy feliratkoztál rendszeres olvasónak. Amint tudom hozom az új részt :)

      Törlés
  2. nagyon jó rész. Ilyen váratlan fordulatra nem számítottam. Kíváncsi vagyok mit fog csinálni Dottie és Alison. Ada és Harry olyan édesek együtt :) Gyorsan hozd a kövit! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Amint tudom hozom a következő részt :)

      Törlés
  3. Huh. nagyon jó. Gyorsan kövit. Már alig várom. Kíváncsi vagyok mit eszelnek ki Dottie-ék. Siess :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. A következő részben egy kis részlet kiderül belőle, de nem minden. Azt egy kicsit későbbre halasztottam.

      Törlés
  4. Jó rész lett! Gyorsan hozd a kövit :) Kíváncsi vagyok a fejleményekre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Hozom amilyen gyorsan csak tudom :)

      Törlés
  5. Drága Anikó!

    Bocsáss meg, hogy csak most írok, de nem volt időm és nem tudtam megállni, hogy ide ne írjak! Borzalmas, hogy az a két lány így összeállt annak viszont örülök, hogy Harry és Ada végre közelebb került egymáshoz! :) Máris olvasom a következő fejezetet! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy utólag is írtál ehhez a fejezethez :) Örülök, hogy tetszik :)

      Törlés