2013. augusztus 31., szombat

56. fejezet: Hazaút

 Itt is van a következő rész. Remélem tetszeni fog! Jó olvasást! 
Puszi! :)

56. fejezet: Hazaút

Reggel mikor felkeltem fájt mindenem. Nagy nehezen kinyitottam a szememet. Harryt sehol sem láttam, nyilván már korán felkelt. Szinte megmozdulni sem tudtam úgy fájt mindenem. Nagy nehezen felültem az ágyban. Mosolyogva gondoltam vissza a tegnap éjszakára. Harry betartotta a szavát és nagyon óvatos volt. Nem gondoltam volna, hogy ez ilyen szép is lehet. A képzeletemet is felülmúlta. Kíváncsi vagyok, hogy vajon Harry is annyira élvezte-e az éjszakát, mint én. Hol a csudában lehet? Nagy nehezen magam köré tekertem a takarót és felkeltem az ágyról. Úgy éreztem, hogy minden egyes mozdulatnál leszakadnak a végtagjaim. Olyan izmaim is fájtak, aminek még a létezéséről sem tudtam. Gyakrabban kell megismételnünk ezt az éjszakát, hogy nem legyen utána ilyen izomlázam. Erre a gondolatra elpirultam. Még csak most léptünk tovább Harry-vel és nekem máris ilyen perverz gondolataim vannak. Mit gondolhat most rólam? Miért nincs itt? Elesegettem magamtól a baljós gondolatokat és elindultam a fürdő szoba felé. A forró zuhany jól esett fájó végtagjaimnak. Miután kiszálltam a zuhanyból úgy éreztem magam, mint aki újjá született. Isteni érzés. Legszívesebben ki sem szálltam volna, de nem tölthettem az egész napot a zuhany alatt. Megtörülköztem és csak utána vettem észre, hogy nem hoztam be magammal ruhát. Magam mögé tekertem a törülközőt és kiléptem a fürdő szoba ajtaján. Nagy meglepetésemre Harry ült az ágy szélén a kezében egy tálca van.
- Jó reggelt szépség. Hoztam neked reggelit, bár igazság szerint úgy terveztem, hogy egy csókkal ébresztelek és utána megetetlek ezekkel a finom gyümölcsökkel – mosolygott rám szélesen Harry. Megnyugodtam a reakciójától. Rögtön tudtam, hogy nem bánt meg semmit, ami tegnap este köztünk történt.

- Hm…. Jól hangzik – mentem bele a játékba – csak gyorsan felöltözöm – erre vágott egy grimaszt, amin én elkezdtem nevetni. Olyan édes.
- Gondolom, fáj mindened – mosolygott még mindig szélesen. Szégyenlősen bólintottam és csak most vettem észre, hogy egy szál törülközőben állok előtte. – Mit szólnál, egy pezsgő fürdőhöz mielőtt még megállna a hajó a kikötőben? Az legalább még 2 óra. Na, mit szólsz? – ezen már elkezdtem nevetni.
- Menjünk, máris felveszek egy fürdő ruhát és már mehetünk is. – oda sétáltam a bőröndömhöz. Elő vettem az egyik új fürdő ruhámat, amit szintén Mayával vettem. Kikaptam hozzá még egy laza toppot és egy rövidnadrágot majd visszavonultam a fürdő szobába. Gyorsan magamra húztam a fürdő ruhámat. Megnéztem magamat a tükörben. Fekete színű volt rajta virágokkal. Egész jól állt rajtam, de ezt majd Harry reakciójából úgyis meg tudom állapítani. Felvettem a ruhákat is, amit magammal hoztam majd kiléptem az ajtón.

- Mehetünk? – kérdeztem Harry vigyorogva. Miközben bent voltam ő is átöltözött lazább ruházatba.
- Persze, mehetünk – vágtam rá rögtön a kérdésére. Meg is feledkeztem az ágyon lévő reggeliről. Gyorsan oda szaladtam majd bekaptam egy szem epret és rohantam is Harry ölelő karjai közé. Mióta lezuhanyoztam a jó forró vízzel már nem fáj annyira minden végtagom.
- Ez annyira jól esett – lelkendeztem Harrynek a pezsgő fürdő után. Már csak tíz perc maradt és a hajó a kikötőben lesz ezért most már vissza kellett mennünk a szobánkba és össze kellett pakolnunk. Az egyetlen tény, ami elszomorított, hogy egy és nap már megyünk is haza, de most ezzel nem akarok foglalkozni.
- Szerintem is nagyon jó volt – válaszolt Harry. Bementünk a lakosztályunkba és gyorsan összepakoltunk. A reggeli, amit Harry hozott nekem még mindig az ágyon volt. Oda léptem mellé és bekaptam még egy szem epret.
- Nagyon finom – mosolyogtam a vállam fölött Harryre, amit széles mosollyal fogadott.
- Kérem, hagyják el a fedélzet területét – szólalt meg egy női hang. Gyorsan felkaptuk azt a kis táskát, amit magunkat hoztunk majd elindultunk kifelé. Nem telt bele sok időbe és már lent is voltunk a parton. Kézen fogva sétáltunk vissza a szállodába.
- Nincs kedved sétálni egyet a parton? – vetette fel az ötletet Harry. lelkesen bólintottam. Addig sem gondolok arra, hogy holnap indul haza a gépünk. Semmi kedvem elmenni. olyan jól érzem magam itt. Csak én és Harry. senki már nem zavar minket, de ha visszatérünk, Londonba megint visszaesünk a szürke hétköznapokba. Borús gondolataimat Harry zavarta meg.
- Min töprengsz?
- Arra gondoltam, hogy milyen jól éreztem itt magam veled. Semmi kedvem haza menni – magyaráztam meg neki a hirtelen hangulatváltozásomat. Hirtelen Harry megtorpant és magához ölelt.

- Most ne foglalkozz ezzel Ada. Attól – csókolta meg gyengéden a számat. – Attól, hogy haza megyünk semmi sem fog változni kettőnk között. Rendben? – vonakodva bólintottam. – Nem megyünk be a vízbe? – vetette fel az ötletet Harry. Perceken belül már a vízben voltunk. Fröcsköltük egymást és csókolóztunk.
Bea Styles

Olyan jól éreztem magamat Harry társaságában. Késő estig lent voltunk a parton. Másnap Harry hangjára ébredtem.
- Ada, ébredj – rázogatta a vállam. Nehézkesen nyitottam ki a szemem. Harry szemével találtam szemben magam. – Elaludtunk. Mindjárt megy a gépünk – erre már kipattant a szemem. Az meg hogyan lehetséges? Megnéztem az órát és kipattantam az ágyból. Gyorsan öltözködni kezdtünk majd rohantunk a reptérre. Az utolsó másodpercben értünk oda. Már éppen csukták be a gép ajtaját. Megkönnyebbülten sóhajtottam már a repülőn. Milyen furcsa, hogy ide fele is majdnem hogy lekéstük a gépet és vissza fele is ez volt az utolsó gondolatom mielőtt mély álomba merültem.

Alison:
- Mi az, hogy nincsenek itthon? – üvöltött mellettem Dottie. Nem szóltam semmit csak a frissen lakozott körmömet nézegettem. – Hol vannak? – kérdezte még mindig dühöngve.
- Állítólag Hawaii-on lopják a napot – válaszoltam foghegyről pedig igazából majd felrobbantam dühömben. Nekem kéne most Hawaii-on lennem Harry-vel nem pedig annak a perszónának és úgy látszik, hogy nem csak én gondolom így.
- Nekem kéne ott sütetnem a hasam Harry barátnőjeként. Mit képzel ez a nő magáról? Ez mindennek a teteje. – már vagy fél órája tombolt már kezdett elegem lenni belőle.
- Ahelyett, hogy itt dühöngsz nem kéne alaposan kidolgozni a tervet? – szólalt meg az eddig csendben ülő Alec. – Kíváncsi vagyok, hogy mit fog szólni a lányom a viszont látásról – a hangjából sütött a sóvárgás. Mióta megjött apa és ő egyfolytában a régi szép időkre emlékeznek vissza. Sok mindent elmeséltek, hogy mit műveltek Adával. Undorítónak találtam, de most érzek egy kis kárörvendést. Megérdemelte az a kis tyúk. Ellopta előlem azt a pasit, akit kiszemeltem magamnak. Ő lesz majd a férjem akár tetszik nekik akár nem. Ettől nem tágítók. Az egészen biztos, hogy ezt nem fogom annyiban hagyni. Ada Woltör azt is megbánja, hogy megszületett miután végeztünk vele. Erre a gondolatra ördögi mosolyra húzódott a szám.

4 megjegyzés:

  1. Jajj, de jó volt ez a rész is és nagyon örülök, hogy végre megint bejött a képbe Dottie és Alison. Nagyon várom már, hogy akcióba lendüljenek. Izgulok, hogy mi lesz. Nem hiszem el, hogy tudnak ilyen nyugodtan ülni miközben a két férfi egy lányt bánt. Remélem elkapják őket és lecsukják.

    VálaszTörlés
  2. Mint mindig most is fantasztikus rész lett! Kíváncsian várom a következőt :) Siess :D

    VálaszTörlés