2013. augusztus 27., kedd

53. fejezet: Boldogság

Hát ez a rész szerintem lapos lett, de döntsétek el ti! :) Köszönöm az előző részhez írt kommenteket nagyon jól estek :) Ehhez a részhez pedig jó olvasást:) A következő részt igyekszem jobbra írni! 
Puszi :) 


53. fejezet: Boldogság
Lélegzet visszafojtva néztem, ahogy egyre jobban közeledik felénk a föld. Gyönyörű látvány volt a magasból. Még mindig alig akartam elhinni, hogy Hawaii-on vagyok. Ráadásul repülővel jöttem ide. Ennél csodálatosabb nem történhet velem. Nem gondoltam volna, hogy valaha is eljutok ide.
- Mindjárt megérkezünk – súgta a fülembe Harry. Miután a gép leszállt szinte egyszerre álltak fel a helyükről az emberek. Mi Harry-vel vártunk egy kicsit, hogy ne kelljen tolonganunk a nagy tömegbe. Miután a nagy tömeg leszállt mi is felálltunk és elindultunk a kijárat felé. Nem kellett sokáig várnunk, míg megkaptuk a csomagjainkat és már indultunk is a taxi állomáshoz. Nem győztem nézelődni. Még soha nem jártam ilyen szép helyen. A taxi perceken belül megérkezett a hotel elé. Bámulatos volt. L alakú formája volt és előtte egy hatalmas medence volt. Az embereket a tűző naptól napernyő védte.
Még a szám is tátva maradt ennyi luxustól és szépségtől. Bementünk a hallba, és amíg Harry a recepcióssal beszélt addig alaposabban körülnéztem. Mindenhol látszódott a fényűzés és rögtön tudtam, hogy ide csak a gazdagok járnak szórakozni. Egy olyan család, akik munkából élnek aligha engedhetik ezt meg maguknak.
- 506-os szoba a miénk. Gyere – kezdett el húzni a lift irányába. A szobánk egyszerűen káprázatos volt. A padlón puha lila szőnyeg volt, velünk szemben ki volt csempézve a fal. Nagyon szép volt.

- Lemegyünk a partra? – kérdezte Harry miután mindent megnéztünk és kipakoltunk.
- Persze, csak előbb szeretnék lezuhanyozni. Nem gond? – miután Harry megrázta a fejét és intett, hogy mennyek nyugodtan beléptem a fürdőszobába. Beléptem a zuhanykabinba és megengedtem a vizet. A meleg víz hatására egy nyögés szaladt ki a számon. Annyira jó érzés volt, ahogy a meleg víz végig csorgott az egész testemen. Miután lezuhanyoztam és hajat mostam teljesen felfrissültem. Kiszálltam a zuhany kabinból és felvettem az egyik új fürdőruhámat. Narancssárga színű volt. a szegélyén csipkék voltak.
Miután felvettem megnéztem magamat a tükörben. Egész jól néz ki, nyugtáztam magamban. Magam köré tekertem egy törülközőt, hogy Harry ne lássa a fürdőruhámat és kiléptem a fürdő ajtaján.
- Én is gyorsan lezuhanyozom – szólalt meg Harry majd eltűnt a fürdőszobában. Míg Harry bent volt a fürdőben gyorsan felöltöztem. Rövid fehér nadrágot és egy halványkék toppot vettem fel. Itt olyan meleg van, hogy alig fogom kibírni, de most ezt sem bánom. A szobánkból csodálatos rálátás nyílik mindenre. Olyan gyönyörű itt minden.
- Mehetünk? – hallom meg közvetlenül mögöttem Harry hangját. Ijedtemben gyorsan megfordulok, és Harry mellkasával találom szemben magam. Észre se vettem, hogy már végzett.
- Igen – megfordulok, felveszem a székről az oda készített törülközőt. Harry megfogja a kezem és lassan elindulunk lefelé. Rögtön a partra mentünk. Rengeteg ember volt kint, de szerencsére találtunk egy árnyékos helyet. Leültünk és csodáltam a vizet magam előtt. Észbe kaptam, hogy még mindig ruhában vagyok ezért gyorsan levetkőztem bikinire.
- Váo kicsim. Csodálatosan nézel ki. – nagyon örültem neki, hogy ez a bikini ilyen hatást gyakorolt Harry-re - Nem megyünk úszni egyet?
- Igazság szerint, én nem tudok úszni. Félek belemenni olyan vízbe ahol, nincsen korlát. – ezen, Harry jót nevetett, amit én bosszús pillantással viszonoztam.
- Ne aggódj kicsim. Vigyázok rád. Na, gyere – nyújtja felém a kezét. Vonakodva, de megfogom és elindulunk a víz felé.
- Nem állunk meg itt? – kérdeztem mikor már a hasamig ért a víz. Úgy szorítottam Harry kezét mintha az életem múlna rajta.
- Próbálj meg ellazulni. Nem engedem, hogy bármi bajod essen. – Harry ígérete egy kicsit megnyugtatott. Tudom, hogy vigyáz rám. – Így nagyon jó – dicsért meg Harry miután ellazítottam minden izmomat. Ezután már nem veszélyezett annyira a víz. Harry-vel órákig benne voltunk.
- Gyere, menjünk együnk valamit – húzott ki végül Harry a partra. Harry annyira figyelmes és kedves volt, hogy a gondoskodása könnyeket csalt a szemembe. Mivel érdemeltem ki egy ilyen tökéletes pasit? Elmélkedtem magamban miközben Harry az étlapot tanulmányozta.

Harry:
Minden porcikámon éreztem, hogy Ada engem néz, de nem néztem fel inkább rendeltem. Ennél tökéletesebb nem is lehetne az első nap. Gyorsan leadtam a rendelésünket majd megvártam, míg a pincér odébb áll csak azután kezdtem megint beszélgetni Adával.
- Boldog vagy? – kérdeztem meg végül nagyot sóhajtva.
- Ennél boldogabb már nem is lehetek – valamiért megkönnyebbültem a szavaitól. Attól tartottam, hogy nem érzi jól magát, de úgy látszik, hogy az aggodalmam felesleges volt szerencsére. Ada úgy ragyog, mint még talán soha és ennek nagyon örülök. Jó ilyen boldognak látni. Mire befejeztük a vacsorát láttam rajta, hogy már nagyon fáradt ezért gyorsan fizettem.
- Menjünk lefeküdni mielőtt még a széken, elalszol. – viccelődtem vele.
- Ne haragudj, de nagyon fáradt vagyok. Lehet, hogy a repülés teszi. Tudod én még nem ültem repülőn és mindez még nagyon új nekem.
- Nem kell magyarázkodnod. Én is elfáradtam a mai naptól. Nem telt sok időbe, míg feljutottunk a szállodai szobánkba. Mind a ketten gyorsan lezuhanyoztunk majd bebújtunk egymás mellé az ágyba.
- Jó éjszakát – suttogta bele a mellkasomba. Ezen mosolyognom kellett. Annyira jó, hogy itt alszik mellettem. Elmondani sem tudom milyen jó érzés.

- Jó éjszakát – válaszoltam végül. Ada perceken belül elaludt, míg én még egy darabig fent voltam és hallgattam az egyenletes légzését. Úgy éreztem ennél tökéletesebb már nem lehet, de Ada még nem mondta nekem, hogy szeret. Azt tudja, hogy én mit érzek iránta, de ő még semmi ilyet nem említett és ez aggodalommal töltött el. Nem akarom Adát elveszíteni. Ez volt az utolsó gondolatom mielőtt mély álomba zuhantam.

8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett nem is értem neked miért nem tetszik. Olyan jó olvasni, hogy ilyen boldogok. Remélem semmi nem zavar majd be nekik :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon-nagyon jó:) Gyorsan hozd a kövit mert már nagyon várom :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Nemsokára hozom a következő rész is :D

      Törlés
  3. Annyira édesek együtt. Szerintem nagyon jó rész lett. Nem is értem, hogy Harry-nek miért vannak kétségei hisz látszik Adán is, hogy mennyire boldog. Gyorsan hozd a kövit mert megőrülök a kíváncsiságtól :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A következő részben majd ki fog derülni, hogy Ada mit is érez pontosan Harry iránt. Holnap hozom is a kövi részt :)

      Törlés
  4. Imádom az ilyen "boldogságos" rèszeket. Imádom a blogod. Imádom, ahogy irsz. Imádom Harry-t és Ada-t. Siesss :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy ennyire tetszik a blog! :)

      Törlés